Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po co i jak zrozumieć zachowania klientów B2B?
Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Analiza i monitorowanie zachowań zakupowych klientów to istotny etap planowania działań marketingowych. Szczególne znaczenie ma na rynku B2B, gdzie podróż zakupowa jest procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Składa się z kilku etapów, przez które przechodzą klienci, a ostateczną decyzję podejmuje kilka osób. Jak w takiej sytuacji pozyskiwać informacje o klientach? Jak mogą one pomóc w prowadzeniu skutecznej komunikacji?
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bajka bez dobrego zakończenia – analiza incydentu wizerunkowego marki Apart
Jakub Müller
Model działania marki Apart, oparty na dużych wydatkach na reklamę i szerokiej dystrybucji, sprawdzał się przez kilka lat. W ostatnich miesiącach jednak zatarł się za sprawą nieprzewidywalności wywołanej pandemią i zmiany nastrojów konsumentów. Nie oznacza to wcale, że stare zasady i prawa komunikacji przestały działać. Przeciwnie – nabierają jeszcze większego znaczenia.
Espresso
Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard
Facebook wykupił drugą krytyczną wobec Apple reklamę prasową. Chodzi o iOS 14
Ponad 8 mln kary dla Telestrady za podszywanie się pod dotychczasowego operatora
Celebryci w kampanii Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich pokazują wzruszające chwile z dziadkami
Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro „English for beginners”
Marketingowe słowo roku 2020 – wybrało je amerykańskie Association of National Advertisers
Michał Wiśniewski promuje bezpieczeństwo i polską markę fotelików dla dzieci
Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmie
Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrię
Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2020/2021
Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
18.12.2020
Agnieszka Zapolska dyrektorem marketingu produktowego i komunikacji marki Opoczno
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.