Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY STORYTELLING
Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience
Marcin Kowalski
Transformacja internetowego content marketingu jest konsekwencją zmian obejmujących cały marketing online. U schyłku 2020 roku, w czasach epidemii i globalnego lockdownu wypada już zapomnieć o e-mailach bez personalizacji, clickbaitowych nagłówkach czy pisaniu postów na każdym możliwym forum. Można znacznie lepiej angażować odbiorców. Na które techniki warto zwracać uwagę? Jak będzie wyglądał marketing treści w erze post-pandemicznej?
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Piramida Maslowa – historia nieporozumienia
Jakub Müller
Teoria hierarchii potrzeb Maslowa w żadnej dziedzinie nie zrobiła takiej kariery, jak w marketingu i zarządzaniu. Założenie, że potrzeby klientów występują w hierarchicznej kolejności, jest bardzo popularne. Do tego stopnia, że wielu korzystającym umyka fakt, iż jest ono wadliwe. Graficzne przedstawienie w formie trójkąta, wbrew zamysłowi samego twórcy, zniekształciło pierwotny pomysł.
Espresso
Marka Ben & Jerry’s nawiązała współpracę z Colinem Kaepernickiem
Ikea w świątecznej kampanii podpowiada, jak nie marnować jedzenia
Coca‑Cola i Tezenis ze wspólną limitowaną kolekcją
Rusza XXIV edycja konkursu „Dobroczyńca Roku”
Jaka jest przyszłość technologii, mediów i telekomunikacji? „TMT Predictions 2021” Deloitte
Szarość i cytrynowożółty kolorami roku 2021 według Pantone
Portal nieruchomości GetHome wprowadza numery wirtualne dla klientów
UOKiK nałożył ponad 723 mln zł kary na Biedronkę
Krzysztof Gonciarz w kampanii Centrum Edukacji Obywatelskiej na temat migracji
Polacy wobec ostatnich zmian medialnych. Badanie IPC i Publiconu
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wprowadza na polski rynek Copy Advice
Personalia
14.12.2020
Mariusz Urbańczyk chief operating officerem w Papaya Films
14.12.2020
Jacek Olczak CEO Philip Morris International
Wydarzenia
25.01.2021 - 28.01.2021
9 szkoleń z marketingu w trybie Online ● sprawny.marketing
1.03.2021 - 12.03.2021
34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
8.02.2021 - 10.02.2021
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
7.04.2021 - 9.04.2021
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
10.05.2021 - 13.05.2021
12 szkoleń z marketingu w Poznaniu + Online ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail