Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Piramida Maslowa – historia nieporozumienia
Jakub Müller
Teoria hierarchii potrzeb Maslowa w żadnej dziedzinie nie zrobiła takiej kariery, jak w marketingu i zarządzaniu. Założenie, że potrzeby klientów występują w hierarchicznej kolejności, jest bardzo popularne. Do tego stopnia, że wielu korzystającym umyka fakt, iż jest ono wadliwe. Graficzne przedstawienie w formie trójkąta, wbrew zamysłowi samego twórcy, zniekształciło pierwotny pomysł.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?
Aleksandra Szarmach
Nie milkną echa ostatnich poczynań grupy Orlen, która zakup Polska Press uzasadniła chęcią dostępu do wielkich zbiorów danych. Aleksandra Szarmach, chief marketing & sales officer w firmie Nethansa tłumaczy, w jaki sposób big data może zostać wykorzystane przez organizację.
Espresso
Mural z fanartu promuje grę Cyberpunk 2077
Portal nieruchomości GetHome wprowadza numery wirtualne dla klientów
Szarość i cytrynowożółty kolorami roku 2021 według Pantone
Haribo wprowadza rozwiązanie AR, które zmienia głosy dorosłych w głosy dzieci
Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowego – pokazuje badanie IQS
W Płocku powstał mural Galerii Rusz o długości 120 metrów
Kryminalna historia małego Franka w kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Plakaty prolife w polskich miastach
Zofia Klepacka w spocie PGE zachęca do zachowywania dystansu społecznego
Daria Zawiałow w kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” marki Jameson
Marketing w pandemii – Mindshare Polska sprawdza, jak prowadzić działania sprzedażowe w trudnym czasie
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail