Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I CRM
Orlen tłumaczy zakup mediów regionalnych rozbudową narzędzi big data. Co to oznacza?
Aleksandra Szarmach
Nie milkną echa ostatnich poczynań grupy Orlen, która zakup Polska Press uzasadniła chęcią dostępu do wielkich zbiorów danych. Aleksandra Szarmach, chief marketing & sales officer w firmie Nethansa tłumaczy, w jaki sposób big data może zostać wykorzystane przez organizację.
CUSTOMER EXPERIENCE EMPLOYER BRANDING OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznej
Mateusz Janiec
Konsekwentne wdrażanie inicjatyw CX nie jest łatwe. Zaszczepienie tej idei wszystkim pracownikom, zwłaszcza gdy jest ich wielu, stanowi długotrwały proces. Zmiana ich sposobu myślenia nie następuje z dnia na dzień. Trzeba stale prowadzić działania promujące dbałość o CX w organizacji. O tym, że wysiłek się opłaca, pisze dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta i pracownika w firmie Billennium z branży IT.
Espresso
Brooklyn Beckham, Jeremy Scott, Diane von Furstenberg i Munroe Bergdorf w kampanii Zalando
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku? Analiza Alert Media Communications
Memiczna bryka Janusza do wygrania w konkursie z okazji 10-lecia serwisu Kwejk.pl
Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet
Agencja komunikacji wizualnej Visual Crafters zadebiutowała na polskim rynku
W tym roku na święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem
„Dla różnych podróżnych” – ruszyła kampania Free Now
„Wyklikałem, kupiłem, za(e)płaciłem!” – raport e-Izby na temat płatności cyfrowych w 2020 r.
Oreo stworzyło linię inspirowaną płytą „Chromatica” Lady Gagi
Plakaty prolife w polskich miastach
Personalia
10.12.2020
Karol Kamas nowym dyrektorem marketingu i rozwoju w Sodexo
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail