Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE EMPLOYER BRANDING OBSŁUGA KLIENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarządzanie customer experience w praktyce: jak wdrożyć je w organizacji i dlaczego warto? Case study firmy informatycznej
Mateusz Janiec
Konsekwentne wdrażanie inicjatyw CX nie jest łatwe. Zaszczepienie tej idei wszystkim pracownikom, zwłaszcza gdy jest ich wielu, stanowi długotrwały proces. Zmiana ich sposobu myślenia nie następuje z dnia na dzień. Trzeba stale prowadzić działania promujące dbałość o CX w organizacji. O tym, że wysiłek się opłaca, pisze dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta i pracownika w firmie Billennium z branży IT.
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY
Pepsi próbuje odzyskać kontrolę: włącza ROI Engine
Jakub Müller
PepsiCo, gigant FMCG, właściciel takich marek jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, Mountain Dew, Doritos tworzy wewnętrzny system pomiaru efektywności działań reklamowych w różnych kanałach. Podobnie robią inne globalne firmy w nadziei na oszczędności i opanowanie chaotycznego ekosystemu dzisiejszego marketingu.
Espresso
Plakaty prolife w polskich miastach
Memiczna bryka Janusza do wygrania w konkursie z okazji 10-lecia serwisu Kwejk.pl
Oreo stworzyło linię inspirowaną płytą „Chromatica” Lady Gagi
Pepsi wybrało Artegence do obsługi w Internecie w Polsce
Polska Fundacja Narodowa sfinansuje kampanię „Kościół w obronie wolności”
Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet
Fundacja Instytut Nowej Europy przygotowała raport „Branding Polski”
Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badania
FoodCare wybrał Sigmę Bis
„Wszystko, co kochasz” – Samsung rusza z kampanią Galaxy S20 FE 5G
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail