Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Dlaczego lubimy płakać w Święta?
Emilia Czerwiec
Czas oczekiwania na Boże Narodzenie wypełniają nam filmy, piosenki oraz reklamy, które wzbudzają te same emocje. Trudno nie uronić łzy przy dźwiękach „Last Christmas” – po 36 latach od premiery. Wielu z nas kolejny rok z rzędu rozklei się, oglądając „Love Actually”. W tyle nie pozostają twórcy reklam, którzy co roku prezentują poruszające kreacje. Na czym polega ich fenomen i dlaczego tak wielu z nas wyczekuje świątecznych wzruszeń?
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Eksplozja emocji w polskim internecie
Marcin Pawilno-Pacewicz, Maciej Sobczyński
Niepewność to wspólny mianownik działań wszystkich marek i firm w 2020 roku. Wystarczy wspomnieć okresy kwarantanny, obostrzenia w poruszaniu się, przyspieszoną i wymuszoną digitalizację sprzedaży, ograniczenie działania, a nawet momentalne „zniknięcie” biznesu całych branż (np. eventy, gastronomia). Wydawałoby się, że epidemia i lockdown wywołają silny emocjonalny oddźwięk w internetowych wypowiedziach konsumentów – także tych związanych z markami. Czy rzeczywiście tak było? Jak marki powinny reagować na silne emocje odbiorców wyrażane online i offline?
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Bardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowych
Mateusz Lubczański
Powiedzieć, że to nie będą zwykłe święta Bożego Narodzenia, to jak nie powiedzieć nic. Rozdzielenie Polaków wynika nie tylko z zarządzeń władz, ale i zwykłej obawy o zdrowie bliskich. W tym trudnym czasie branża reklamowa – również borykająca się z problemami – musi stanąć na wysokości zadania i pokazać, że stać ją na więcej niż zwykle.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Emocje w reklamach, reklamy emocjonalne, badanie emocji – case study
Redakcja
Ostatnie badania pokazują, że wiele osób zatrudnionych w marketingu lubi swoją pracę, ale jednocześnie przeżywa kryzys wiary w marketing. Wśród powodów wymieniany jest zalew teorii marketingowych, niepotwierdzonych rzetelnymi danymi. Jeden ze skutków tej sytuacji stanowią reklamy, które mimo dużych nakładów na kreację i media nie wywołują odpowiedniego zaangażowania odbiorców.
Espresso
Cleo śpiewa piosenkę Boney M. w reklamie Media Expert
R4S prowadziła dla Coca-Coli farmę trolli mającą przekonywać, że cukier jest wszędzie?
Świąteczną piosenkę Coca-Coli w 2020 r. śpiewają Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski
Przeceny w Black Friday to tylko złudzenie – pokazuje analiza Itmagination
Świąteczna kampania MediaMarkt zachęca do bycia blisko z rodziną – także dzięki technologii
Świąteczna kampania firmy Columbus o dziadku Henryku, który ciągle oszczędzał
„Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie” – nowa publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego
Szefowie firm o obsłudze klienta, konsultanci o pracy w BOK – raport State of Customer Support 2020
Awaria Amazona wstrzymała automatyczne odkurzacze i inteligentne dzwonki do drzwi
PKN Orlen przejmuje Polska Press
Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith
Związek Firm Public Relations zachęca, by zostać sygnatariuszem Kodeksu etyki PR
Raport „MKT Survey 2020” – co szefowie firm mówią o marketingu, a marketerzy o szefach?
Ukazała się książka „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.12.2020
Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w firmie Herbapol-Lublin
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.