Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Bardziej, mocniej, szybciej. Święta 2020 to wyjątkowy test dla twórców kampanii reklamowych
Mateusz Lubczański
Powiedzieć, że to nie będą zwykłe święta Bożego Narodzenia, to jak nie powiedzieć nic. Rozdzielenie Polaków wynika nie tylko z zarządzeń władz, ale i zwykłej obawy o zdrowie bliskich. W tym trudnym czasie branża reklamowa – również borykająca się z problemami – musi stanąć na wysokości zadania i pokazać, że stać ją na więcej niż zwykle.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Mikrokultury, czyli musimy zejść głębiej
Marek Tobota
Czy badania mikrokultur dotyczą tylko biologów zajmujących się mikroorganizmami? Wcale nie. Mikrokultury powinny być też ważne dla badaczy szukających wiedzy na temat konsumentów. Na Zachodzie zainteresowanie badaniem mikrokultur jest coraz większe. I to nie tylko wśród badaczy czy praktyków marketingu. Również w szeroko pojętej administracji i w biznesie: tutaj ważne jest analizowanie zachodzących zmian.
Espresso
Bartłomiej Topa z ogromnym obrzękiem na twarzy w kampanii uświadamiającej o HAE
„Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie” – nowa publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego
„Złoty kalendarz” agencji GoldenSubmarine na 2021 r.
W III kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem. Cały rok zakończy się spadkiem o 8,6%. Analiza Publicis Groupe
Fundusz Czysta3.vc inwestuje 0,5 mln zł w system do predykcji trendów w marketingu
Visa nawiązała współpracę z Wieden+Kennedy i Publicis Groupe na poziomie globalnym
Marka Dorco wybrała GoldenSubmarine do obsługi wejścia na polski rynek
Robert Lewandowski w świątecznym wideo Huawei
Ukazała się książka „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
„Kalendarz gwiazd” na 2021 rok na rzecz Fundacji „Akogo?” z kobietami świata biznesu
Tajemniczy monolit z Utah pojawił się i zniknął. Marki odnoszą się do tego na Twitterze
Rada Mediów Narodowych do likwidacji? Senat wniesie taki projekt ustawy
IDC Polonia wybrało agencję Dziadek do orzechów do obsługi marki Góralki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.12.2020
Bartosz Kurek – z Polsatu do Philip Morris Polska
3.12.2020
Netto z nowym dyrektorem marketingu. Jest nim Filip Fiedorow
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.