Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Mikrokultury, czyli musimy zejść głębiej
Marek Tobota
Czy badania mikrokultur dotyczą tylko biologów zajmujących się mikroorganizmami? Wcale nie. Mikrokultury powinny być też ważne dla badaczy szukających wiedzy na temat konsumentów. Na Zachodzie zainteresowanie badaniem mikrokultur jest coraz większe. I to nie tylko wśród badaczy czy praktyków marketingu. Również w szeroko pojętej administracji i w biznesie: tutaj ważne jest analizowanie zachodzących zmian.
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Dlaczego lubimy płakać w Święta?
Emilia Czerwiec
Czas oczekiwania na Boże Narodzenie wypełniają nam filmy, piosenki oraz reklamy, które wzbudzają te same emocje. Trudno nie uronić łzy przy dźwiękach „Last Christmas” – po 36 latach od premiery. Wielu z nas kolejny rok z rzędu rozklei się, oglądając „Love Actually”. W tyle nie pozostają twórcy reklam, którzy co roku prezentują poruszające kreacje. Na czym polega ich fenomen i dlaczego tak wielu z nas wyczekuje świątecznych wzruszeń?
Espresso
Tajemniczy monolit z Utah pojawił się i zniknął. Marki odnoszą się do tego na Twitterze
Podczas Black Friday 2020 średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc. Badanie Deloitte i Dealavo
Raport IAB Polska: pandemia Covid-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek
McDonald’s rozdaje kanapki McRib klientom, którzy zgolą zarost
Fundusz Czysta3.vc inwestuje 0,5 mln zł w system do predykcji trendów w marketingu
Rada Mediów Narodowych do likwidacji? Senat wniesie taki projekt ustawy
Opel zaprezentował nowe logo
Wystartowała Next Level Agency
Personalia
3.12.2020
Netto z nowym dyrektorem marketingu. Jest nim Filip Fiedorow
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail