Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Dlaczego lubimy płakać w Święta?
Emilia Czerwiec
Czas oczekiwania na Boże Narodzenie wypełniają nam filmy, piosenki oraz reklamy, które wzbudzają te same emocje. Trudno nie uronić łzy przy dźwiękach „Last Christmas” – po 36 latach od premiery. Wielu z nas kolejny rok z rzędu rozklei się, oglądając „Love Actually”. W tyle nie pozostają twórcy reklam, którzy co roku prezentują poruszające kreacje. Na czym polega ich fenomen i dlaczego tak wielu z nas wyczekuje świątecznych wzruszeń?
BRAND PURPOSE CSR ESG FELIETON
Brand purpose – niezaspokojona potrzeba marketerów
Jacek Szlak
Marketing jest dziedziną, w której wciąż trzeba myśleć o cudzych potrzebach nadających się do zyskownego zaspokojenia. Taka służba jest wymagająca, może prowadzić do frustracji i rozgoryczenia. Czy ktoś pomyślał o samych specjalistach marketingu? O ich roli społecznej, sensie ich pracy i wyższym celu zaangażowania? Cóż, ponoć oni sami stali się dla siebie w tym zakresie najlepszymi terapeutami.
Espresso
Opel zaprezentował nowe logo
Słoneczniki i owca z klocków Lego w polskich miastach
Raport „MKT Survey 2020” – co szefowie firm mówią o marketingu, a marketerzy o szefach?
Butelki Pepsi do końca 2021 r. będą wykonane w całości z przetworzonego plastiku
Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arkadiusz Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro
McDonald’s rozdaje kanapki McRib klientom, którzy zgolą zarost
WL9 – marka 4F przygotowała kolekcję we współpracy z Wilfredo Leonem
Czy święta mogą być dla karpi wesołe? Compassion Polska w kampanii „Przerybane” wzywa do zmiany podejścia do ryb
Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee
Amica ponownie wybrała Value Media
Wydarzenia
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.