Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY STORYTELLING
Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?
Patrycja Klakus
Czym charakteryzują się treści marketingowe niosące wartość dla odbiorcy? Czym powinniśmy się kierować, aby tworzyć takie teksty? Czy skupienie na odbiorcy w procesie ich tworzenia jest tak samo ważne, jak zasady SEO? I czy da się te dwa elementy pogodzić? W tym artykule poznasz odpowiedzi na te pytania. Dowiesz się też, z jakich elementów powinien składać się empatyczny tekst oraz dlaczego UX odgrywa znaczącą rolę w projektowaniu treści.
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Eksplozja emocji w polskim internecie
Marcin Pawilno-Pacewicz, Maciej Sobczyński
Niepewność to wspólny mianownik działań wszystkich marek i firm w 2020 roku. Wystarczy wspomnieć okresy kwarantanny, obostrzenia w poruszaniu się, przyspieszoną i wymuszoną digitalizację sprzedaży, ograniczenie działania, a nawet momentalne „zniknięcie” biznesu całych branż (np. eventy, gastronomia). Wydawałoby się, że epidemia i lockdown wywołają silny emocjonalny oddźwięk w internetowych wypowiedziach konsumentów – także tych związanych z markami. Czy rzeczywiście tak było? Jak marki powinny reagować na silne emocje odbiorców wyrażane online i offline?
Espresso
Lufthansa wprowadza miejsca leżące w samolocie
Spontaniczny Sztab Obywatelski zawiesił przy siedzibie PiS „wiadomość od obywateli dla partii rządzącej”
Ruszyła kampania „Wspieraj swój klub z Columbusem”
Ostatni błąd Facebooka podważa zaufanie reklamodawców do firmy
Pierwszy dzień po końcu świata – kalendarz Lindnera na 2021 r.
Żabka otworzyła sklep zasilany zieloną energią
Mimo wszystko to będą udane Święta – przekonuje Carrefour w kampanii
Ruszyła kampania na temat polskiego rybołówstwa oraz racjonalnego wykorzystania zasobów Morza Bałtyckiego
Free Now wybrał agencję Starcom do obsługi mediowej
Personalia
30.11.2020
Krzysztof Kruszewski rezygnuje z funkcji CEO Kantar Polska
Wydarzenia
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail