Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Eksplozja emocji w polskim internecie
Marcin Pawilno-Pacewicz, Maciej Sobczyński
Niepewność to wspólny mianownik działań wszystkich marek i firm w 2020 roku. Wystarczy wspomnieć okresy kwarantanny, obostrzenia w poruszaniu się, przyspieszoną i wymuszoną digitalizację sprzedaży, ograniczenie działania, a nawet momentalne „zniknięcie” biznesu całych branż (np. eventy, gastronomia). Wydawałoby się, że epidemia i lockdown wywołają silny emocjonalny oddźwięk w internetowych wypowiedziach konsumentów – także tych związanych z markami. Czy rzeczywiście tak było? Jak marki powinny reagować na silne emocje odbiorców wyrażane online i offline?
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Wpływ pandemii na SEO. Jak Covid-19 zmienia działania pozycjonerskie?
Adrianna Napiórkowska
Działania SEO pomimo trwającej pandemii realizowane są nieprzerwanie, a jednak ruch organiczny na wielu stronach spada. Odczuwalne jest to przede wszystkim w kontekście usług świadczonych stacjonarnie, choćby takich jak prywatne parkingi w dużych miastach. Z drugiej strony e-sklepy mogą przeżywać rozkwit. Jeśli chodzi o reklamę online, obserwujemy lawinę ogłaszanych zniżek i promocji zwłaszcza w branży mody. Jak taka dwoistość wpływa na działania pozycjonerskie?
Espresso
Ostatni błąd Facebooka podważa zaufanie reklamodawców do firmy
Wystrojona koza w kampanii TK Maxx „Wszyscy chcemy poczuć się wyjątkowo w te Święta”
Nationale-Nederlanden w kampanii skłania do znalezienia zgubionego ja
Większość Polaków kupi prezenty świąteczne w Internecie – wyniki badania
12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowanie i wyniki badania marketerów
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym spocie firmy Mattel
Pierwszy dzień po końcu świata – kalendarz Lindnera na 2021 r.
Niemiecki klub wykorzystał VR i zaprosił Desperadosa i Elrow Art do rozpoczęcia imprez w nowym wymiarze
Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMG
Babcia Eugenia piecze sernik w bożonarodzeniowym spocie OSM Piątnica
Szczepan Twardoch mówi o „żenująco głupim i pięć razy za długim” spocie promującym polską literaturę za granicą
Zaangażowanie marek w tematy światopoglądowe. Raport Edelmana
Personalia
27.11.2020
Zmiany w strukturze Spectrum Brands Poland
Wydarzenia
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail