Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE CONTENT MARKETING
Wiedza o klientach jest kluczowa w marketingu treści w B2B
Justyna Kosuniak
W relacjach B2B w grę wchodzą złożone produkty i usługi, skomplikowane procesy zakupowe z dużą liczbą zaangażowanych w nie osób. Komunikacja marketingowa kierowana do klientów biznesowych stanowi więc wyzwanie. Planowanie działań content marketingowych warto zacząć od odpowiedzi na kilka pytań. Kim są nasi odbiorcy? Jakie są ich oczekiwania? Jak i dlaczego podejmują określone decyzje? By prowadzić skuteczną komunikację, trzeba w centrum uwagi postawić klientów.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Jak włączyć webinary do swojej strategii sprzedaży?
Anna Prończuk-Omiotek, Marcin Kociuba
Zamierzasz wykorzystać webinar w swoich działaniach marketingowych lub sprzedażowych? Słusznie. Miej jednak świadomość, że wymaga to przemyślanego planu. Nawet najlepszy webinar nie pomoże w pozyskaniu nowych klientów, jeśli nie będzie częścią szerszej strategii. Jak sprawić, aby był takim elementem, dowiesz się z tego artykułu.
Espresso
Pięć modeli, które będą definiować relacje marek i agencji w nadchodzącej dekadzie – przedstawia je Institute of Practitioners in Advertising
Grupa Żywiec daje butelkom drugie życie i wspiera służbę zdrowia oraz lokalną gastronomię
W świątecznej kampanii Visa zachęca do płacenia za prezenty zbliżeniowo i w Internecie
„Lodowa piosenka” w świątecznej kampanii Burberry
Kampania przeciw werbalnej przemocy wobec kobiet
Postępowania UOKiK względem Banku Handlowego i Banku Pocztowego – wcześniejsza spłata kredytu
Nagrody KTR 2020 rozdane
Świąteczna impreza firmowa z lat 90. w spocie domu mody Gucci
Personalia
24.11.2020
Grzegorz Bystry na stanowisku new business directora w M8 Production House
24.11.2020
Paweł Kowalewski – vice president creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global
24.11.2020
Zmiany w strukturze holdingu Wirtualnej Polski
Wydarzenia
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail