Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Globalne trendy w marketingu w 2021 roku
Jakub Müller
Jak zmieni się świat za dziesięć lat? Zapytany o to Jeff Bezos, założyciel i właściciel Amazona odpowiedział, że ważniejsze jest to, co pozostanie niezmienne. Trendy w marketingu B2B na przyszły rok to próba oceny, co tegoroczne wydarzenia zmienią w pracy reklamodawców i agencji, a co pozostanie bez zmian.
BADANIA MARKETINGOWE KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Emocje w reklamach, reklamy emocjonalne, badanie emocji – case study
Redakcja
Ostatnie badania pokazują, że wiele osób zatrudnionych w marketingu lubi swoją pracę, ale jednocześnie przeżywa kryzys wiary w marketing. Wśród powodów wymieniany jest zalew teorii marketingowych, niepotwierdzonych rzetelnymi danymi. Jeden ze skutków tej sytuacji stanowią reklamy, które mimo dużych nakładów na kreację i media nie wywołują odpowiedniego zaangażowania odbiorców.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?
Piotr Golczyk
Musisz poświęcić trochę więcej niż minutę, żeby poznać wszystkie powody tej sytuacji. Ale nie żałuj czasu. Jeśli zweryfikujesz swoje myślenie o marketingu, faktycznie ruszysz z biznesem do przodu.
BADANIA MARKETINGOWE DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Neurony lustrzane – mit czy rewolucja w myśleniu o ludzkich działaniach? Rozważania z pogranicza neurodesignu
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Na dźwięk wyrażenia neurony lustrzane u wielu z nas pojawia się skojarzenie z ziewaniem. Za „zaraźliwość” tej czynności mają odpowiadać właśnie te grupy komórek. Jednak niewiele zagadnień dotyczących działania ludzkiego mózgu wywołało takie kontrowersje, jak neurony lustrzane.
Espresso
Pizza Hut sprzedaje koce obciążeniowe, które wyglądają jak kawałek pizzy
„Raport z przyszłości. Jak uratować naszą planetę?” – Krystyna Czubówna jako AI w podcaście Greenpeace
AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast
W Gdyni na ścianie szpitala pojawił się neon z życzeniami zdrowia
Atlas i Kamil Stoch przedłużają współpracę na kolejne dwa sezony
Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media
Pizza Hut szuka bohaterów naszych czasów i zapewni im roczny zapas pizzy
YouTube będzie wyświetlać reklamy, ale nie zapłaci za nie małym twórcom
Marka Allbirds podnosi ceny na Black Friday, by wspierać naszą planetę
1/3 Polaków planuje zakupy podczas Black Friday – raport „Polacy i Black Friday” ExpertSendera
Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii
Polska firma zwycięzcą rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020”
Londyńskie stacje metra nawiązują do padów i gier na PS5
Allegro stworzy własne automaty do odbioru przesyłek?
Wydarzenia
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail