Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?
Piotr Golczyk
Musisz poświęcić trochę więcej niż minutę, żeby poznać wszystkie powody tej sytuacji. Ale nie żałuj czasu. Jeśli zweryfikujesz swoje myślenie o marketingu, faktycznie ruszysz z biznesem do przodu.
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?
Magdalena Kosowska
Obecnie oczkiem w głowach praktyków marketingu są najmłodsi internauci. Pokolenie Z (urodzeni po 2000 roku) staje się siłą rosnącą na rynku. Do niej kierowana jest coraz większa liczba komunikatów reklamowych. Dobierane są też kanały komunikacji, np. nowe serwisy społecznościowe takie jak TikTok. Jednocześnie w cień odchodzą starsze generacje, jak X oraz pokolenie wyżu demograficznego (baby boomers). Czy warto koncentrować się wyłącznie na nastolatkach oraz milenialsach (osobach urodzonych w latach 80. i 90.)?
Espresso
Nominacje KTR 2020
Proekologiczna kampania Opla z Marcinem Dorocińskim w roli głównej
Historia podopiecznego SOS Wiosek Dziecięcych rysowana przez Andrzeja Tylkowskiego
Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora
Mieszkaniec Poznania wykupił trzy billboardy i odda je za darmo lokalnym firmom
Mikołaj Karolak i elfy influencerzy w świątecznej kampanii Pepsi
„PPK – ja zostaję!”, czyli kampania promująca Pracownicze Plany Kapitałowe
Konkurs na logo Krajowej Izby Doradców Podatkowych
Nadzy Islandczycy promują sieć telekomunikacyjną Nova
Mateusz Morawiecki puka do seniorów i dostarcza niewidzialne siatki
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.