Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jak zacząć włączać w swoje działania dojrzałych użytkowników social mediów? Czy trzeba koncentrować się tylko na młodych?
Magdalena Kosowska
Obecnie oczkiem w głowach praktyków marketingu są najmłodsi internauci. Pokolenie Z (urodzeni po 2000 roku) staje się siłą rosnącą na rynku. Do niej kierowana jest coraz większa liczba komunikatów reklamowych. Dobierane są też kanały komunikacji, np. nowe serwisy społecznościowe takie jak TikTok. Jednocześnie w cień odchodzą starsze generacje, jak X oraz pokolenie wyżu demograficznego (baby boomers). Czy warto koncentrować się wyłącznie na nastolatkach oraz milenialsach (osobach urodzonych w latach 80. i 90.)?
EMPLOYER BRANDING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Marketing na LinkedIn. Jakie masz opcje?
Grzegorz Miecznikowski
LinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla ciebie, jeśli chcesz promować swoją firmę, poszukujesz pracy, pracowników albo po prostu chcesz zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów. O tym, jak robić dobry marketing w tym serwisie, opowiadali eksperci w czasie drugiej edycji LinkedIn Local Virtual.
Espresso
Mieszkaniec Poznania wykupił trzy billboardy i odda je za darmo lokalnym firmom
Wirtualna linia do makijażu L’Oreal wchodzi na rynek
Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Wspólnota międzygatunkowa otwiera Biennale Dizajnu i Sztuki Miejskiej
Raport: „Strajk Kobiet w social media”
Mateusz Morawiecki puka do seniorów i dostarcza niewidzialne siatki
Praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami – pokazuje badanie firmy Wavemaker
Usługi i rozrywka w centrach handlowych straciły połowę obrotów. Co dalej z branżą retail? Analiza CBRE
Kompania Piwowarska łączy świat mody i butelek zwrotnych w akcji „Nie wypadaj z obiegu”
MullenLowe Group stawia na strategię 360 stopni
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.