Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Jaki powinien być styl bloga firmowego?
Maciej Tomczyk
Samo w sobie słowo styl budzi pozytywne skojarzenia. Gdy ktoś ma styl, prezentuje pewne umiejętności, stał się w czymś lepszy od innych. Chociażby „styl gry”: każdy fan futbolu wie, czym wyróżniają się drużyny Pepa Guardioli czy Jürgena Kloppa. Style występują w kulturze i sztuce, ale dużą rolę odgrywają również w języku. I to na nim warto skupić się teraz najbardziej – bo styl dotyczy też firmowego bloga.
CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Buyer persona jako narzędzie wspierające marketing i sprzedaż B2B
Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Zależy ci na odkodowaniu zachowań zakupowych twoich klientów? Chcesz dowiedzieć się, dlaczego informacje otrzymane bezpośrednio od nich są tak ważne w prowadzeniu działań marketingowych oraz sprzedażowych B2B? Ten tekst jest właśnie o tym, a także o pomocnym narzędziu, jakim jest buyer persona.
Espresso
„Zakręcona” Cleo w Media Expert
Które sklepy internetowe są najbardziej przyjazne dla kupujących przez smartfony? Wyniki badania Koszyk Roku 2020
Trzecia odsłona Golden Marketing Conference online – GMC Live! odbędzie się 3 grudnia
Rusza kampania „Live Like a Bosch”
Komisja Europejska i polscy artyści z komiksem o smogu
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wybrał MullenLowe Media Hub
Polscy skoczkowie testują hybrydowe i elektryczne modele Renault
PKN Orlen finalizuje przejęcie Ruchu
Jägermeister zbiera fundusze na ratowanie barów dla lesbijek
Under Armour zamyka Endomondo
Koreańska restauracja z muralem Swanskiego
Personalia
2.11.2020
Mieszko Musiał nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu w Carlsberg Polska
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
4.11.2020 - 5.11.2020
Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”
3.12.2020
GMC Live! vol. 3
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail