Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING MOBILNY
Trylion zmiennych i miks smaków. Coca-Cola niczym technologiczny gigant
Mateusz Lubczański
Coca-Cola nie jest największą marką na świecie, lecz na pewno należy do najbardziej rozpoznawalnych. Brand kojarzony ze słodzonymi napojami gazowanymi nie próżnuje, jeśli chodzi o nowe rozwiązania. Aby znaleźć się bliżej klienta, stosuje technologie godne cyfrowych gigantów.
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?
Bartłomiej Mikosz
Podejście do strategii i wzornictwa produktu zmienia się. Już nie tylko doświadczenie czy portfolio prac decydują o podjęciu współpracy z danym zespołem projektowym. Dziś na wybór projektanta wpływa jego świadomość uwarunkowań biznesowych. Ponadto zaś umiejętność przeprowadzenia obserwacji i badań, wyciągania z nich wniosków i weryfikacji przypuszczeń. Jak więc zaprojektować, aby się spodobało i aby zarobić?
Espresso
Koreańska restauracja z muralem Swanskiego
Marki kosmetyków premium muszą mierzyć się z produktami drogeryjnymi
Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii – prognozuje Zenith
Klub Investor Relations w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations
Coca-Cola prezentuje prototyp papierowej butelki
Under Armour zamyka Endomondo
„The New Humanity” – 13 międzynarodowych fotografów wzięło udział w przygotowaniu kalendarza Lavazzy na 2021 r.
Ruszyła kampania „Ziemniak – prawdziwy bohater smaku Lay’s”
Apple intensyfikuje prace nad własną wyszukiwarką
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
2.11.2020
Mieszko Musiał nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu w Carlsberg Polska
2.11.2020
Weronika Kuna government affairs lead w firmie Microsoft
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.11.2020 - 5.11.2020
Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.