Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA PUBLIC RELATIONS
Trzy przykłady wykorzystania nauk behawioralnych w PR
Szymon Szymczyk
Znajomość nauk behawioralnych pozwala skuteczniej planować strategię komunikacji. Sprawdza się szczególnie w kampaniach nastawionych na zmianę zachowań i podejmowanie decyzji. Czas na więcej przykładów, które tego dowodzą.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak tworzyć markę antykruchą
Marek Staniszewski
Akronim VUCA, stworzony przez Warrena Bennisa i Burta Nanusa pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, dziś robi prawdziwą furorę. Okazało się bowiem, że zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) warunków otoczenia rynkowego, politycznego, społecznego czy technologicznego to cechy idealnie opisujące dzisiejszy świat. W tym świecie funkcjonują firmy i muszą sobie radzić z jego wyzwaniami.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA PUBLIC RELATIONS
Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany
Szymon Szymczyk
Skuteczna komunikacja decyduje obecnie o kondycji ludzi i przedsiębiorstw. W tym wielkim zawodowym wyzwaniu, z jakim mierzą się specjaliści PR, nieocenione wsparcie stanowią nauki behawioralne. Radykalne zmiany stylu życia i pracy wywołane przez epidemię są okazją do ukształtowania nowych zachowań pracowników, obywateli i konsumentów.
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reputacji nie buduje się na cynizmie
Jacek Szlak
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Jeśli jednak mamy ograniczone zasoby, podlegamy bardziej ocenie ze względu na efektywność – ekonomiczność zastosowanych rozwiązań. By przełamać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultat niewspółmierny do zainwestowanych środków, musimy zdać się na kreatywność, wiedzę o konsumencie i łut szczęścia. Jeżeli jednocześnie chcemy budować prawdziwą markę, musimy też wnieść do świata jakieś dobro. Czasem wystarczą drobiazgi.
Espresso
Harley-Davidson zaprezentował rower elektryczny
„Twój brak sprzeciwu ratuje życie”. Kampania na temat transplantacji z udziałem Tomasza Kota i pacjenta po przeszczepie
Havas Media Group sprawdza, czy marketing w gamingu działa
Najnowszy film o Bondzie nie dla serwisów streamingowych
Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture
Kazachstan przyjął hasło Borata w kampanii promującej kraj
Stena Recycling nagrodzi firmy i studentów, którzy wprowadzają rozwiązania gospodarki obiegu zamkniętego
16 proc. obłożenia reklamami w serwisach VoD największych nadawców. Analiza Wavemakera
Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładą
Wydarzenia
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.11.2020 - 5.11.2020
Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail