Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Koniec epoki know-how. Jak zaprojektować produkt, który zdobędzie serca i portfele?
Bartłomiej Mikosz
Podejście do strategii i wzornictwa produktu zmienia się. Już nie tylko doświadczenie czy portfolio prac decydują o podjęciu współpracy z danym zespołem projektowym. Dziś na wybór projektanta wpływa jego świadomość uwarunkowań biznesowych. Ponadto zaś umiejętność przeprowadzenia obserwacji i badań, wyciągania z nich wniosków i weryfikacji przypuszczeń. Jak więc zaprojektować, aby się spodobało i aby zarobić?
DESIGN PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Obciążenie poznawcze. Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań: część II
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Rozwijamy temat neurodesignu, który wykorzystuje wyniki badań z obszarów neuronauki i psychologii do zrozumienia, w jaki sposób reagujemy na projekty i bodźce wizualne. Tym razem wspomnimy o zagadnieniach, które zostały zaadaptowane z innych dziedzin, by wspomóc proces projektowy i optymalizować wysiłek projektantów i specjalistów marketingu. Jednym z takich zagadnień jest teoria obciążenia poznawczego.
Espresso
„Kreda wstydu” – poznaniacy oznaczają niedopałki na ulicach
Procter & Gamble wprowadza wielorazowe butelki
Już 4 i 5 listopada Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”
AliExpress zostaje partnerem Lecha Poznań
Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok?
Rusza XV edycja projektu Superbrands Polska
Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy Adyen
„Taki sam start dla europejskich i azjatyckich e-przedsiębiorców” – kampania e-Izby
„Wyzwania z paczki”, czyli kreatywne testy produktów dostępnych w usłudze Allegro Smart Student
„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social media
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
26.10.2020
Łukasz Wiśniewski head of DBI w Havas Media Group
26.10.2020
Anna Tuzek dyrektorem marketingu w Invest Komfort
Wydarzenia
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
4.11.2020 - 5.11.2020
Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.