Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Iga Świątek i sponsorzy – medialność, wizerunek, perspektywy
Jakub Müller
Po jakimś czasie od zwycięstwa Igi Świątek w wielkoszlemowym turnieju Rolanda Garrosa można spokojnie ocenić zainteresowanie sponsorów i potencjał tenisistki. Jakie są najważniejsze atuty marketingowe Świątek? Czy porównania z Agnieszką Radwańską mają sens?
MEDIA WIDEOMARKETING
Telewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemia
Emil Krzemiński
Mija już kilka miesięcy, odkąd znacznie więcej czasu niż kiedyś spędzamy w domu. Rozrywką wielu osób stało się oglądanie telewizji, jak i treści wideo online. Branża filmowa i telewizyjna musi więc testować nowe rozwiązania w zakresie dystrybucji materiałów. Chodzi o zaspokojenie już i tak wysokich wymagań odbiorców. To prawda, że sporo nowych zjawisk na rynku, m.in. w zakresie dystrybucji filmów, wymusiła lub przyspieszyła pandemia. Trzeba jednak nastawić się na to, że trendy te się umocnią.
Espresso
Adidas przygotowuje się do sprzedaży marki Reebok?
Lasy Państwowe chronią klimat, ścinając drzewa
„Znasz? Poznaj” – Podlaskie odkrywa świat „tuż obok” w kampanii w social media
Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte
Pepco wybrało Grey Group Poland do obsługi na nowych rynkach europejskich
Polska na 28. miejscu w rankingu siły nabywczej w Europie GfK
„Wyzwania z paczki”, czyli kreatywne testy produktów dostępnych w usłudze Allegro Smart Student
Polska piłka w dobrej kondycji przed pandemią. Ponad 572 mln zł przychodów klubów Ekstraklasy w 2019 r. Raport Deloitte
Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik
Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMM
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
23.10.2020
​Marcin Dec prezesem wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU
23.10.2020
Krzysztof Mocek szefem pionu creative Dentsu w regionie CEE
Wydarzenia
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.