Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MEDIA WIDEOMARKETING
Telewizja i wideomarketing w dobie Covid-19. Trzy trendy, które wymusiła pandemia
Emil Krzemiński
Mija już kilka miesięcy, odkąd znacznie więcej czasu niż kiedyś spędzamy w domu. Rozrywką wielu osób stało się oglądanie telewizji, jak i treści wideo online. Branża filmowa i telewizyjna musi więc testować nowe rozwiązania w zakresie dystrybucji materiałów. Chodzi o zaspokojenie już i tak wysokich wymagań odbiorców. To prawda, że sporo nowych zjawisk na rynku, m.in. w zakresie dystrybucji filmów, wymusiła lub przyspieszyła pandemia. Trzeba jednak nastawić się na to, że trendy te się umocnią.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING MOBILNY
Trylion zmiennych i miks smaków. Coca-Cola niczym technologiczny gigant
Mateusz Lubczański
Coca-Cola nie jest największą marką na świecie, lecz na pewno należy do najbardziej rozpoznawalnych. Brand kojarzony ze słodzonymi napojami gazowanymi nie próżnuje, jeśli chodzi o nowe rozwiązania. Aby znaleźć się bliżej klienta, stosuje technologie godne cyfrowych gigantów.
Espresso
Apple, Amazon i Microsoft liderami rankingu Interbrand 2020. Google poza podium, Facebook poza top 10
Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią – pokazuje analiza Deloitte
Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków. Analiza IMM
Lasy Państwowe chronią klimat, ścinając drzewa
„Będziesz grubą rybą biznesu!” – Piotr Cyrwus zachęca do otwierania sklepów internetowych w kampanii marki Shoper
„Siła kobiet. Jakie są współczesne Polki?” – raport Mobile Institute
Piosenka Igora Walaszka inspirowana tytułami przelewów na telefon Blik
Mural na 25. urodziny Wafli Familijnych
Decathlon z Natalią Przybysz tworzą „Rytm jogi”
Oferty pracy

/
Wydarzenia
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail