Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Keczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby marki
Jakub Müller
Historia marki Heinz z ostatnich miesięcy pokazuje, jak ignorowanie produktu, konsumentów i skupienie się na cięciu kosztów w dłuższej perspektywie niszczy sprzedaż. To też historia o próbach jej odbudowy za pomocą marketingu opartego na wyrazistych (charakterystycznych) zasobach marki. Na razie jednak bez szczęśliwego zakończenia.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak tworzyć markę antykruchą
Marek Staniszewski
Akronim VUCA, stworzony przez Warrena Bennisa i Burta Nanusa pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, dziś robi prawdziwą furorę. Okazało się bowiem, że zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) warunków otoczenia rynkowego, politycznego, społecznego czy technologicznego to cechy idealnie opisujące dzisiejszy świat. W tym świecie funkcjonują firmy i muszą sobie radzić z jego wyzwaniami.
Espresso
Badanie rozpoznawalności i wizerunku Igi Świątek
Aleksandra Popławska i Olga Bołądź ambasadorkami L’Occitane
Fundacja Białoruski Dom inicjuje akcję „Happy Mother’s Day, Belarus”
CD Projekt Red wybrał Havas Media do obsługi mediowej kampanii promującej „Cyberpunk 2077”
Ikea w Wielkiej Brytanii odkupi od klientów używane meble
H&M stworzył Looop – maszynę do przerabiania starych ubrań na nowe
Borys Szyc i Michał Żebrowski zakładają się w kampanii McDonald’s
UOKiK zobowiązał Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR do zmiany praktyk
Cezary Pazura na muralach Vectry
Firma Columbus Energy upraszcza nazwę i wchodzi na nowe obszary rynku
Levi’s i Gucci otwierają second handy
Wydarzenia
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail