Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Keczup Heinza, cięcie wydatków i wyraziste zasoby marki
Jakub Müller
Historia marki Heinz z ostatnich miesięcy pokazuje, jak ignorowanie produktu, konsumentów i skupienie się na cięciu kosztów w dłuższej perspektywie niszczy sprzedaż. To też historia o próbach jej odbudowy za pomocą marketingu opartego na wyrazistych (charakterystycznych) zasobach marki. Na razie jednak bez szczęśliwego zakończenia.
CUSTOMER EXPERIENCE KAMPANIE REKLAMOWE OBSŁUGA KLIENTA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wirtualny salon, prawdziwe pieniądze. Importerzy aut uczą się nowej rzeczywistości
Mateusz Lubczański
Rynek motoryzacyjny powoli wraca do normalności, ale długo nie zapomni ciosu, jaki otrzymał w tym roku. Ucierpiały fabryki, cienko przędli dilerzy, straty odnotował rynek reklamowy. W tych warunkach doskonale widać było, kto się wycofuje, a kto korzysta z okazji i w trudnych czasach daje z siebie wszystko.
Espresso
Ikea w Wielkiej Brytanii odkupi od klientów używane meble
H&M stworzył Looop – maszynę do przerabiania starych ubrań na nowe
Za 10 lat handel będzie szybszy, wyrośnie poza aglomeracjami i dostosuje się do demografii – prognozuje CBRE
Jak firmy radzą sobie w sytuacji pandemii? Badanie „Kantar Global Business Compass”
Levi’s i Gucci otwierają second handy
W III kwartale spadły wskaźniki widoczności reklamy display i wideo w Polsce. Raport firmy Meetrics
Woskowe rzeźby rozpuszczają się na oczach przechodniów, pokazując, co znaczy globalne ocieplenie
Społeczna odpowiedzialność to już niezbędny element strategii biznesowych. Wyniki badania „Menedżerowie CSR”
Personalia
13.10.2020
Jarosław Bukowski dołącza do Havas PR
Wydarzenia
15.10.2020
LinkedIn Local Virtual – druga edycja
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail