Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE KAMPANIE REKLAMOWE OBSŁUGA KLIENTA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Wirtualny salon, prawdziwe pieniądze. Importerzy aut uczą się nowej rzeczywistości
Mateusz Lubczański
Rynek motoryzacyjny powoli wraca do normalności, ale długo nie zapomni ciosu, jaki otrzymał w tym roku. Ucierpiały fabryki, cienko przędli dilerzy, straty odnotował rynek reklamowy. W tych warunkach doskonale widać było, kto się wycofuje, a kto korzysta z okazji i w trudnych czasach daje z siebie wszystko.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA PUBLIC RELATIONS
Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany
Szymon Szymczyk
Skuteczna komunikacja decyduje obecnie o kondycji ludzi i przedsiębiorstw. W tym wielkim zawodowym wyzwaniu, z jakim mierzą się specjaliści PR, nieocenione wsparcie stanowią nauki behawioralne. Radykalne zmiany stylu życia i pracy wywołane przez epidemię są okazją do ukształtowania nowych zachowań pracowników, obywateli i konsumentów.
Espresso
Woskowe rzeźby rozpuszczają się na oczach przechodniów, pokazując, co znaczy globalne ocieplenie
Kourtney Kardashian w marynarce od Maffashion
Społeczna odpowiedzialność to już niezbędny element strategii biznesowych. Wyniki badania „Menedżerowie CSR”
OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych
Homoseksualna para w reklamie marki Durex nie narusza Kodeksu etyki reklamy
Jak firmy radzą sobie w sytuacji pandemii? Badanie „Kantar Global Business Compass”
Rekordowy debiut Allegro na giełdzie. Jest warte tyle, co Orlen, PZU i KGHM razem wzięte
X-kom startuje z urodzinową kampanią
Wydarzenia
15.10.2020
LinkedIn Local Virtual – druga edycja
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail