Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA PUBLIC RELATIONS
Wykorzystanie nauk behawioralnych w kampaniach public relations. Czas wielkiej zmiany
Szymon Szymczyk
Skuteczna komunikacja decyduje obecnie o kondycji ludzi i przedsiębiorstw. W tym wielkim zawodowym wyzwaniu, z jakim mierzą się specjaliści PR, nieocenione wsparcie stanowią nauki behawioralne. Radykalne zmiany stylu życia i pracy wywołane przez epidemię są okazją do ukształtowania nowych zachowań pracowników, obywateli i konsumentów.
CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Buyer persona jako narzędzie wspierające marketing i sprzedaż B2B
Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
Zależy ci na odkodowaniu zachowań zakupowych twoich klientów? Chcesz dowiedzieć się, dlaczego informacje otrzymane bezpośrednio od nich są tak ważne w prowadzeniu działań marketingowych oraz sprzedażowych B2B? Ten tekst jest właśnie o tym, a także o pomocnym narzędziu, jakim jest buyer persona.
Espresso
Tylko połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Kolejna odsłona badania Inquiry
Tatuum i Fundacja Itaka razem w akcji „Stop depresji”
Lem i „Jetsonowie” na muralu promującym Kongres 590
Ruszył Young Creatives Eurobest w zdalnej formule
Tesla zlikwidowała dział public relations
„To nie ja” – gwiazdy w akcji Fundacji Rak’n’Roll mierzą się z utratą włosów
Modele plus size promują kolekcję bielizny Rihanny
Francja reguluje status prawny dziecięcych influencerów
Koszyk Roku 2020: Prawie połowa największych sklepów internetowych w Polsce oferuje aplikacje do zakupów
Ruszył konkurs „Your career – your choice!”. Do wygrania płatny staż w domu mediowym
Polski Internet we wrześniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Antysmogowy mural marki Aldi w Bielsku-Białej
Urlop psacierzyński dla pracowników Bolta
Personalia
9.10.2020
Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym agencji Reprise
Wydarzenia
15.10.2020
LinkedIn Local Virtual – druga edycja
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail