Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
AI w systemach rekomendacji. Jak i co rekomendować, aby zwiększyć zyski z koszyków?
Marta Michałowska
Kto z nas nigdy nie marzył o osobistym asystencie zakupowym? I to o asystencie, który nierzadko zna nas lepiej, niż my samych siebie – kimś, kto nauczył się zarówno naszych preferencji, jak i realnych potrzeb? W pewnym sensie to marzenie spełniają rekomendacje zakupowe tworzone z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Konsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanie
Konrad Hryniewicz
Produkt niezawodnie rozwiązujący dany problem czy raczej stanowiący część życia ludzi takich jak potencjalny nabywca? Jak korzystniej będzie przedstawić go w reklamie? Kiedy odbiorca oceni produkt lepiej i będzie mocniej przekonany do zakupu? Pewnych sugestii w tym zakresie dostarcza psychologia postrzegania produktu.
Espresso
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane
Już 10 października Carbon Footprint Summit 2020 Kickoff
Oznaki ożywienia i ostrożny optymizm globalnych reklamodawców w badaniu „Crisis Response Tracker” WFA
Zaglądają do Internetu, wertują papier. Badanie firmy Ctrl System
Rekrutacja przedłużona: do 23 października można aplikować na studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
Endless by Walk – nowa spółka kreatywna na rynku
Rusza akcja lojalnościowa Tesco, w której można zdobyć maskotki Disneya
Julia Wieniawa ambasadorką Zalando w Polsce
Jakość to filar skutecznej reklamy internetowej – Forum IAB 2020
Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych. Badanie ARC
Globalna kampania XTB z José Mourinho
Pomnik paprykarza szczecińskiego
Wydarzenia
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
10.10.2020
Carbon Footprint Summit 2020 Kickoff
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail