Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Konsumenckie perspektywy oceny produktów i usług: ocenianie i używanie
Konrad Hryniewicz
Produkt niezawodnie rozwiązujący dany problem czy raczej stanowiący część życia ludzi takich jak potencjalny nabywca? Jak korzystniej będzie przedstawić go w reklamie? Kiedy odbiorca oceni produkt lepiej i będzie mocniej przekonany do zakupu? Pewnych sugestii w tym zakresie dostarcza psychologia postrzegania produktu.
CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zmienić przyszłość planety dzięki metodzie małych kroków?
Dafi
W ciągu ostatnich kilku lat głośno zrobiło się o tak zwanym stylu życia Zero Waste. Jeśli należysz do 53% naszej 7,5-miliardowej populacji, która ma dostęp do internetu, portali informacyjnych czy mediów społecznościowych – są nikłe szanse, że nie natknąłeś się na hasztag typu #zerowaste.
Espresso
Pieczywo, które oferuje Subway, nie jest pieczywem – wyrok sądu w Irlandii
MediaMarkt świętuje urodziny z Zenkiem Martyniukiem w rewiowym stylu
Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa
„Draap!”, czyli rapowana kampania Zdrapek Lotto
Tesco zbadało, dlaczego Polacy marnują jedzenie
Empik uruchomił program partnerski dla influencerów
Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracą
Marka Salomon z nową agencją PR
Puma prezentuje format „RapGame” z udziałem polskich raperów
Keanu Reeves w reklamie gry „Cyberpunk 2077” polskiego studia CD Projekt Red
Polsko-czeska „Ściana kultury” Narodowego Centrum Kultury
Komitet Badań Radiowych i Gemius we wspólnym projekcie badania jednoźródłowego
Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media
„Mój Huawei” – startuje kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego
Samsung w kampanii reklamowej powołał do życia glammetalowy zespół Galactic Lazer Stallion
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
1.10.2020
Paweł Stano prezesem grupy LTTM, Krystian Botko w roli członka zarządu
1.10.2020
Zmiany w strukturze i awanse w Polsat Media
Wydarzenia
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
9.09.2024 - 10.09.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.