Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kiedy burze mózgów działają? – 10 zasad
Joanna Blewąska
Nie trać czasu na spotkania, które tylko z nazwy są burzami mózgów. Prowadź burze mózgów tak, by nie były zabawą z kolorowymi karteczkami, ale skutecznym procesem. Dobre pomysły z planem wdrożenia – tak się da. I o tym jest ten artykuł.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak tworzyć markę antykruchą
Marek Staniszewski
Akronim VUCA, stworzony przez Warrena Bennisa i Burta Nanusa pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, dziś robi prawdziwą furorę. Okazało się bowiem, że zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) warunków otoczenia rynkowego, politycznego, społecznego czy technologicznego to cechy idealnie opisujące dzisiejszy świat. W tym świecie funkcjonują firmy i muszą sobie radzić z jego wyzwaniami.
CSR ESG ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak zmienić przyszłość planety dzięki metodzie małych kroków?
Dafi
W ciągu ostatnich kilku lat głośno zrobiło się o tak zwanym stylu życia Zero Waste. Jeśli należysz do 53% naszej 7,5-miliardowej populacji, która ma dostęp do internetu, portali informacyjnych czy mediów społecznościowych – są nikłe szanse, że nie natknąłeś się na hasztag typu #zerowaste.
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reputacji nie buduje się na cynizmie
Jacek Szlak
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Jeśli jednak mamy ograniczone zasoby, podlegamy bardziej ocenie ze względu na efektywność – ekonomiczność zastosowanych rozwiązań. By przełamać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultat niewspółmierny do zainwestowanych środków, musimy zdać się na kreatywność, wiedzę o konsumencie i łut szczęścia. Jeżeli jednocześnie chcemy budować prawdziwą markę, musimy też wnieść do świata jakieś dobro. Czasem wystarczą drobiazgi.
Espresso
Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracą
Pantone prezentuje nowy kolor – menstruacyjną czerwień
Samsung w kampanii reklamowej powołał do życia glammetalowy zespół Galactic Lazer Stallion
Science PR zmienia się w Pro Science
Amazon wprowadził płatności skanem dłoni w swoich sklepach
4F otwiera nabór do drużyny marki w ramach kampanii „We make a team”
Dzień Szpilek zorganizowany przez sklep Moliera 2 spotkał się z mieszanymi reakcjami
Covidowe umiejętności – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej? Badanie agencji Starcom
Fuzja Oto Film i Tank
Personalia
1.10.2020
Paweł Stano prezesem grupy LTTM, Krystian Botko w roli członka zarządu
1.10.2020
Zmiany w strukturze i awanse w Polsat Media
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail