Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak tworzyć markę antykruchą
Marek Staniszewski
Akronim VUCA, stworzony przez Warrena Bennisa i Burta Nanusa pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, dziś robi prawdziwą furorę. Okazało się bowiem, że zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity) warunków otoczenia rynkowego, politycznego, społecznego czy technologicznego to cechy idealnie opisujące dzisiejszy świat. W tym świecie funkcjonują firmy i muszą sobie radzić z jego wyzwaniami.
FELIETON HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Post-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedzi
Grzegorz Osóbka
Zauważyliście, że od jakiegoś czasu nic nowego nie dzieje się na rynku spożywczym? Oczywiście, że potężne zmiany dokonują się na poziomie rynku skonsolidowanego i ciągle zmieniającego formaty. Również wśród właścicieli z poziomu sieci handlowych wyraźne jest dążenie ku innowacjom i shopper experience. Ale na poziomie producentów i dostępnych marek trwa stagnacja. My zaś kupujemy marki znane, które wyglądają na polskie lub są zachodnie, ale oswojone jako nasze – i karmimy się mitem spichlerza Europy oraz globalnego eksportera.
Espresso
Burger King Belgium w kampanii domaga się gwiazdki Michelin
47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie
Dariusz Tworzydło laureatem nagrody PSPR Łeb PR 2020
Za nami jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów PR
Ikea UK z kolejną odsłoną kampanii „Tomorrow starts tonight”
Dzień Szpilek zorganizowany przez sklep Moliera 2 spotkał się z mieszanymi reakcjami
Nominacje do Effie Awards 2020
Play ma zwrócić niewykorzystane pieniądze z kont pre-paid
Empik Go wraz z Katarzyną Bondą organizuje konkurs na scenariusz serialu audio
Golden Marketing Conference już po raz trzeci w Katowicach
David Attenborough w przededniu premiery dokumentu na Netfliksie pobił rekord Guinnessa na Instagramie
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
1.10.2020
Czy w czasie pandemii branża spożywcza potrzebuje marketingu? – bezpłatny webinar
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail