Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Post-covidowy marketing firm spożywczych – pięć ważnych zjawisk i konieczność znalezienia na nie odpowiedzi
Grzegorz Osóbka
Zauważyliście, że od jakiegoś czasu nic nowego nie dzieje się na rynku spożywczym? Oczywiście, że potężne zmiany dokonują się na poziomie rynku skonsolidowanego i ciągle zmieniającego formaty. Również wśród właścicieli z poziomu sieci handlowych wyraźne jest dążenie ku innowacjom i shopper experience. Ale na poziomie producentów i dostępnych marek trwa stagnacja. My zaś kupujemy marki znane, które wyglądają na polskie lub są zachodnie, ale oswojone jako nasze – i karmimy się mitem spichlerza Europy oraz globalnego eksportera.
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY
W reklamach jest dziś mniej zabawnie niż kiedyś. Dlaczego?
Redakcja
Dowcip pojawia się w reklamie, bo jest skuteczny, a konsumenci chcą być rozbawiani. Nie jest jednak stosowany tak często, jak jeszcze dekadę temu. Nie do końca wiadomo, dlaczego tak się dzieje. Wyraźnie jednak widać to np. w kategorii produktów erotycznych.
Espresso
David Attenborough w przededniu premiery dokumentu na Netfliksie pobił rekord Guinnessa na Instagramie
W Szwecji powstał mural wykorzystujący AR do ukazania problemów, z jakimi zmaga się planeta
Rekrutacja przedłużona: do 23 października można aplikować na studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
„Tak to robię” – Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą
Dzień Szpilek zorganizowany przez sklep Moliera 2 spotkał się z mieszanymi reakcjami
Ikea UK z kolejną odsłoną kampanii „Tomorrow starts tonight”
Golden Marketing Conference już po raz trzeci w Katowicach
Strefa Studenta 2020 rozstrzygnięta
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
1.10.2020
Czy w czasie pandemii branża spożywcza potrzebuje marketingu? – bezpłatny webinar
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
24.11.2020 - 25.11.2020
Golden Marketing Conference
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.