Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING TRENDY
W reklamach jest dziś mniej zabawnie niż kiedyś. Dlaczego?
Redakcja
Dowcip pojawia się w reklamie, bo jest skuteczny, a konsumenci chcą być rozbawiani. Nie jest jednak stosowany tak często, jak jeszcze dekadę temu. Nie do końca wiadomo, dlaczego tak się dzieje. Wyraźnie jednak widać to np. w kategorii produktów erotycznych.
E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?
Aleksandra Szymańska
Świat mody rozwija się dynamicznie. Jednak w trakcie epidemii koronawirusa to właśnie branża fashion zanotowała wyjątkowo duże straty. Wprowadzone obostrzenia gospodarcze i społeczne skłoniły wiele osób do porzucenia sklepów stacjonarnych i robienia zakupów przez internet. Tym bardziej więc e-commerce i branża modowa muszą dziś tworzyć nierozerwalne połączenie. Jak w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia sprzedaży w butiku online?
Espresso
Reebok promuje warzywne buty, rozdając warzywa
47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie
Chief brand officer Procter & Gamble wezwał do zmiany sposobu kupowania telewizyjnego czasu reklamowego
Jaka przyszłość czeka branżę PR? Cztery scenariusze agencji Publicon
Laureaci e-Commerce Polska Awards 2020
Empik Go też bierze na warsztat lektury. Wieniawa, Woronowicz, Zborowski, Musiał i Kurdej-Szatan interpretują „Lalkę”
Kamienna Góra prezentuje system identyfikacji wizualnej. Rybnik uważa, że to plagiat
Rekrutacja przedłużona: do 23 października można aplikować na studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
Amazon ogranicza konkurencji reklamy w swoich usługach?
Biuro idealnie dopasowane – nieuchwytne jak jednorożec?
„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – kolejna odsłona kampanii reklamowej STS
Gala konkursu Mixx Awards będzie transmitowana online
Grupa Żywiec chce zamknąć Browar Zamkowy w Cieszynie
Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
24.09.2020
Olga Adamkiewicz na stanowisku chief growth officer w Artgeist
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
Studia podyplomowe w CKP Uczelni Łazarskiego
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
1.10.2020
Czy w czasie pandemii branża spożywcza potrzebuje marketingu? – bezpłatny webinar
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.