Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
E-COMMERCE INFLUENCER MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Fashion e-commerce – jak sprzedawać ubrania i dodatki za pomocą mediów społecznościowych?
Aleksandra Szymańska
Świat mody rozwija się dynamicznie. Jednak w trakcie epidemii koronawirusa to właśnie branża fashion zanotowała wyjątkowo duże straty. Wprowadzone obostrzenia gospodarcze i społeczne skłoniły wiele osób do porzucenia sklepów stacjonarnych i robienia zakupów przez internet. Tym bardziej więc e-commerce i branża modowa muszą dziś tworzyć nierozerwalne połączenie. Jak w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia sprzedaży w butiku online?
CUSTOMER EXPERIENCE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reputacji nie buduje się na cynizmie
Jacek Szlak
Skuteczne jest to, co prowadzi do zamierzonego celu. Jeśli jednak mamy ograniczone zasoby, podlegamy bardziej ocenie ze względu na efektywność – ekonomiczność zastosowanych rozwiązań. By przełamać ograniczenia budżetowe, czyli uzyskać rezultat niewspółmierny do zainwestowanych środków, musimy zdać się na kreatywność, wiedzę o konsumencie i łut szczęścia. Jeżeli jednocześnie chcemy budować prawdziwą markę, musimy też wnieść do świata jakieś dobro. Czasem wystarczą drobiazgi.
Espresso
Ben’s Original zamiast Uncle Ben’s
Kamienna Góra prezentuje system identyfikacji wizualnej. Rybnik uważa, że to plagiat
W ramach kampanii Zalando zaprasza klientów do podzielenia się historiami o zmianach
DeeZee z grupy kapitałowej CCC wchodzi na rynek odzieży
Globalne wydatki na reklamę w branży motoryzacyjnej maleją ponad dwukrotnie szybciej niż rynek – raportuje Zenith
Ministerstwo Finansów ogłosiło konkurs „Z Twoich podatków”. Internauci i opozycja przejęli hashtag
Grupa Żywiec chce zamknąć Browar Zamkowy w Cieszynie
Czy w czasie pandemii branża spożywcza potrzebuje marketingu? – bezpłatny webinar
Trwa Festiwal Rozwoju Kariery – otwarte wykłady online
UOKiK nakłada wielomilionowe kary na BNP Paribas, Millennium i Santander Bank
Facebook usuwa limit 20% tekstu w reklamie graficznej
Dinozaury z Parku Jurajskiego w Warszawie
Personalia
24.09.2020
Olga Adamkiewicz na stanowisku chief growth officer w Artgeist
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
1.10.2020
Czy w czasie pandemii branża spożywcza potrzebuje marketingu? – bezpłatny webinar
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail