Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dowcip w reklamie najlepszą platformą dla insightów?
Marek Staniszewski
Humor, dowcip, elementy komediowe to dobrze sprawdzone i działające składniki reklamy. I jednocześnie bardzo powszechne. Szacuje się, że około 40% wszystkich reklam powstaje z założeniem, że mają być zabawne.
MEDIA PRAWO TRENDY
Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?
Redakcja
Liczba spotów emitowanych w stacjach telewizyjnych zawsze wywołuje emocje. Konsumentów denerwują długie przerwy reklamowe, ale stacjom telewizyjnym przynoszą one spore zyski. Każda dodatkowa minuta to dla nich dodatkowe dziesiątki tysięcy złotych. Sporo szumu wywołała więc ostatnia zapowiedź podniesienia limitu reklam, zapowiedziana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Czy słusznie?
Espresso
Burger King umieścił wykaz składników Whoppera na opakowaniu, by pokazać, że nie zawiera on sztucznych dodatków
Białas, Muniek Staszczyk i Kuba Więcek w trzeciej odsłonie „Pepsi Taste the Beat”
Polacy zakupy w Internecie robią raz w miesiącu lub częściej – badanie firmy ExpertSender
Spontaniczny Sztab Obywatelski odpowiada na billboardy Rot Marszu Niepodległości i prowadzi zbiórkę
Prezes UOKiK sprawdzi praktyki nadawców telewizyjnych
Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii Covid-19
Adidas zmienił Warsaw Sneaker Store w wysypisko śmieci
Konferencja I Design już za miesiąc
Znamy laureatów konkursu filmów odpowiedzialnych „17 Celów”
Bluerank zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne start-upy
Ekologia? Tak, ale tylko na pokaz – jedna z postaw Polaków wobec ekologii
Marka Patagonia na metkach ubrań zachęca do udziału w wyborach
Personalia
18.09.2020
Albedo Marketing z nowym członkiem zarządu
17.09.2020
Nowy dyrektor marketingu i PR w Mahalo Media
Oferty pracy

/
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
16.10.2020 - 17.10.2020
I Design
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail