Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Osobowość marki – użyteczny konstrukt czy mit marketingowy?
Marek Staniszewski
David Aaker zauważył kiedyś, że jednym z najprostszych mierników obrazujących przywiązanie do marki może być procent klientów, którzy tatuują sobie jej logo na ciele. Jeśli przyjąć taki wskaźnik – Harley-Davidson jest marką o największej lojalności klientów na świecie.
STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzie
Jakub Müller
Sformułowanie ikona kulturowa jest nadużywane. W ten sposób błędnie określa się hity jednego sezonu, których sukces jest raczej efektem mody. Prawdziwe marki ikony, takie jak Nike, Harley-Davidson czy film „Easy Rider” są ponadczasowe. Strateg Ana Andjelić postawiła teraz tezę, że takich ikon będzie coraz mniej. Wskazała też pięć powodów, dlaczego tak się dzieje.
Espresso
Ekologia? Tak, ale tylko na pokaz – jedna z postaw Polaków wobec ekologii
„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówce
Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF
Allegro zdominowało polski rynek e-commerce – pokazuje badanie Inquiry
Badanie polskich użytkowników Pinteresta
Zestawy Lego w Ikei od października
Marka Patagonia na metkach ubrań zachęca do udziału w wyborach
Targi Packaging Innovations – pandemia zmieniła rynek opakowań
Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii Covid-19
„Nadchodzi król” – limitowana kolekcja Answear.Lab inspirowana serialem Canal+
PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis
Katarzyna Cichopek stworzyła autorską markę biżuterii
Personalia
17.09.2020
Nowy dyrektor marketingu i PR w Mahalo Media
17.09.2020
Zmiany w Platige Image
Oferty pracy

/
Wydarzenia
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail