Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MEDIA PRAWO TRENDY
Nowy limit reklam w telewizji: dużo szumu, a ile zmian?
Redakcja
Liczba spotów emitowanych w stacjach telewizyjnych zawsze wywołuje emocje. Konsumentów denerwują długie przerwy reklamowe, ale stacjom telewizyjnym przynoszą one spore zyski. Każda dodatkowa minuta to dla nich dodatkowe dziesiątki tysięcy złotych. Sporo szumu wywołała więc ostatnia zapowiedź podniesienia limitu reklam, zapowiedziana przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Czy słusznie?
ANALITYKA INTERNETOWA BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Słowa kluczowe w strategii marketingowej – dlaczego warto ich używać nie tylko w SEO?
Karolina Górka
Frazy kluczowe nie cieszą się dobrą sławą. Część specjalistów marketingu nadal sceptycznie podchodzi do ich wykorzystywania. „Bezwartościowe precle”, „content dla bota”, „a gdzie w tym użytkownik?” – takie zarzuty usłyszał niejeden SEO-wiec, copywriter czy contentowiec. Tymczasem znajomość słów najczęściej wpisywanych w wyszukiwarkę to wartościowa wiedza nie tylko dla osób związanych z SEO. Również dla specjalistów od wizerunku i PR, brandingu, a także social czy influencer marketingu.
Espresso
Zestawy Lego w Ikei od października
„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią
Katarzyna Cichopek stworzyła autorską markę biżuterii
Too Good To Go rusza z kampanią reklamową, w której walczy z marnowaniem żywności
Zalando ekologicznymi muralami promuje kategorię premium
Apple Watch Series 6 promowany spotem z głosem Heleny Bonham Carter
Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile
Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia
Vistula Retail Group wybrała Hill+Knowlton Strategies do obsługi PR
Spontaniczny Sztab Obywatelski odpowiada na billboardy Rot Marszu Niepodległości i prowadzi zbiórkę
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.09.2020
Agnieszka Isa dyrektor generalną Avon Cosmetics Polska
Wydarzenia
11.09.2020 - 17.09.2020
Filmowe oblicza odpowiedzialności. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” startuje już 10 września
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.