Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
STORYTELLING TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dlaczego jesteśmy świadkami końca marek ikon? Kolejnych Nike Air Jordan nie będzie
Jakub Müller
Sformułowanie ikona kulturowa jest nadużywane. W ten sposób błędnie określa się hity jednego sezonu, których sukces jest raczej efektem mody. Prawdziwe marki ikony, takie jak Nike, Harley-Davidson czy film „Easy Rider” są ponadczasowe. Strateg Ana Andjelić postawiła teraz tezę, że takich ikon będzie coraz mniej. Wskazała też pięć powodów, dlaczego tak się dzieje.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Osobowość marki – użyteczny konstrukt czy mit marketingowy?
Marek Staniszewski
David Aaker zauważył kiedyś, że jednym z najprostszych mierników obrazujących przywiązanie do marki może być procent klientów, którzy tatuują sobie jej logo na ciele. Jeśli przyjąć taki wskaźnik – Harley-Davidson jest marką o największej lojalności klientów na świecie.
Espresso
Burger King całuje Ronalda McDonalda i wspiera Helsinki Pride 2020
Projekt Superbrands – wyniki XIV edycji
Polski Alarm Smogowy protestuje przeciw osłabieniu Programu Ochrony Powietrza
Polski Internet w sierpniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Ewa Farna ambasadorką Avonu
Wpływ Covid-19 na kondycję marketingu – badanie Deloitte
Minimalistyczna wielkoformatowa reklama Netfliksa na krakowskim hotelu Forum
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego planuje zwiększenie limitu reklam w radiu i telewizji
Piotr Gąsowski w kampanii OLX „Kandydaci nie do wzięcia”
Znamy laureatów XXIII edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”
Wzrost e-commerce wpłynął na strategię mediową Unilevera
Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.09.2020
Agnieszka Isa dyrektor generalną Avon Cosmetics Polska
Oferty pracy

/
Wydarzenia
11.09.2020 - 17.09.2020
Filmowe oblicza odpowiedzialności. V Festiwal Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów” startuje już 10 września
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.