Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CSR ESG PUBLIC RELATIONS TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Miejskie SOOW-y, pandemia i neurony lustrzane. Czy chciałbyś ze mną uprawiać ogórki pod blokiem?
Joanna Burdek
Może niekoniecznie przy ruchliwych ulicach, może bez marchwi i innych korzeniowych w planie upraw. Może lepiej na podniesionych rabatach wypełnionych czystą ziemią. Ale w każdym razie da się uprawiać warzywa w miastach – ku własnemu lepszemu zdrowiu fizycznemu i psychicznemu. To już wcale nie taki nowy ekotrend. Joanna Burdek, strateżka i właścicielka agencji Brand Useful z Krakowa zaprasza do społecznych organicznych ogródków warzywnych.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Superbodziec – czy twoja marka go ma?
Marek Staniszewski
Popatrz przez chwilę na poniższą ilustrację – tę otwierającą pierwszy akapit tekstu. Zostały na niej umieszczone fragmenty logo kilku znanych marek. I chociaż są to jedynie drobne ich części, to idę o zakład, że w większości przypadków od razu odgadniesz, o jakie marki chodzi. Prawdopodobnie w twojej głowie automatycznie też pojawiły się łańcuchy skojarzeń z niektórymi markami. I tak to z reguły działa.
Espresso
Radio Chrystusa Króla z Chicago wykupiło w Polsce billboardy z wizerunkiem Jezusa w koronie
Trójka traci słuchaczy i wpływy z reklam
Burger King śpiewa o redukcji metanu w hodowli krów
Urodzinowy ekomural Radia Zet współtworzony przez słuchaczy
57% wśród międzynarodowych firm ma wewnętrzne działy kreatywne. Raport WFA
47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie
Amazon usunął blisko 20 tys. fałszywych recenzji produktów po śledztwie „Financial Timesa”
Grupa zadaniowa ds. fraudów przy IAB Polska stworzyła białą księgę pomagającą walczyć z oszustwami reklamowymi
Magnum i influencerka, która nigdy nie istniała
Personalia
7.09.2020
Marcin Kubiszak obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Somfy Polska
7.09.2020
Aleksandra Kempińska-Muzalewska head of e-retailers operations w Pathfinder 23 
Wydarzenia
7.09.2020 - 10.09.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
23.10.2020
47. edycja Programu CIM
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail