Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON PUBLIC RELATIONS
Śmiech to za mało, by osłabić przeciwnika
Jacek Szlak
Krzysztof Gonciarz spróbował własną furgonetką ośmieszyć propagandę szerzoną z pojazdów anty-LGBT. Epic Games sparodiowało słynny spot „1984” Apple, by uświadomić, kto teraz jest Wielkim Bratem. Czy takie działania są skuteczne? Czy poza wzbudzeniem chwilowego rozgłosu mogą wpłynąć na postawy przeciwników? Do kogo i po co są kierowane?
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w sklepie internetowym na jego pozycję w Google?
Magdalena Wardęcka
Wchodzisz do sklepu wypełnionego towarem. Brak w nim jednak ekspedientów, którzy pomogą w wyborze konkretnego produktu. Nie masz również szansy, żeby pozyskać informację o składzie lub zastosowaniu. Masz poczucie, że w sklepie nie ma tego, czego potrzebujesz – i po prostu wychodzisz. Podobnie jest w sklepach internetowych, w których brakuje contentu.
Espresso
Unilever przestanie wykorzystywać paliwa kopalne do produkcji środków czystości
Jest nowa koszulka piłkarskiej reprezentacji Polski – powstał też promujący ją spot
„Handel 2020. Wpływ Covid-19 na handel 2020/2021” – wyniki raportu GfK
Coca-Cola restrukturyzuje marketing, by „napędzać większy wzrost”
Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano
Bajki z nowym morałem. McDonald’s i Anna Dereszowska o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii
Jack Wolfskin i jego nowa kolekcja promowana przez Martynę Wojciechowską, Przemysława Kossakowskiego i Felixa Neureuthera
Łowcy promocji rosną w siłę. Badanie „Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia
„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy Mobile
Personalia
3.09.2020
Piotr Mach na stanowisku business directora w Life on Mars
Wydarzenia
7.09.2020 - 10.09.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail