Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Paradoks milenialsów: spójność grupy mniejsza niż u introwertyków, miłośników orzechów czy fanów krzyżówek
Jakub Müller
Raporty badawcze o milenialsach i pokoleniu Z są jak horoskopy: chętnie czytane, zawierające ziarno prawdy, ale ogólnie mało wiarygodne. Najnowsze brytyjskie ustalenia podważają pojęcie pokolenia jako podstawę decyzji biznesowych i marketingowych.
OBSŁUGA KLIENTA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Asystenci w subskrypcji. Cięcie kosztów w autach jeszcze nigdy nie było tak proste
Mateusz Lubczański
Podgrzewane fotele działające kilka dni w roku i tylko po wykupieniu dodatkowej usługi? Adaptacyjny tempomat utrzymujący odległość tylko wtedy, gdy podepniesz kartę kredytową do aplikacji? To nie senne marzenie producentów aut, lecz zbliżająca się rzeczywistość.
Espresso
Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumiano
Rusza kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”
Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet Exploring
Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia
Ubrania Medicine jako lek na „ból istnienia”
Rolls-Royce z nową tożsamością i identyfikacją wizualną
Fantastyczna podróż w reklamie Photoshopa
Muzeum Narodowe w Warszawie z kampanią promującą wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”
UOKiK sprawdzi, czy AMS i Ströer Polska nie zawarły porozumienia ograniczającego konkurencję w Warszawie
Łzy, krew i katar, czyli reklama Kruger Product
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
1.09.2020
Jarosław Nowicki chief financial officerem w Havas
Wydarzenia
7.09.2020 - 10.09.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020
Konferencja semKRK #15 (online)
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
21.09.2020 - 1.10.2020
32 szkolenia z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
2.11.2020 - 4.11.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.