Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING
Jak tworzyć reklamy jedzenia, które nie będą przesadnie upiększać, a będą sprzedawać?
Emilia Czerwiec
Standardowa reklama wideo pozbawia nas kluczowych w percepcji jedzenia zmysłów – węchu i smaku. Jest to główny powód maksymalnej estetyzacji obrazu i języka. Także operowania sugestywnym dźwiękiem w reklamach produktów spożywczych. Wspomnijmy odgłos otwieranego piwa, krojonego chleba czy łamania się czekoladowej polewy lodów Magnum. Czy takie zabiegi są jednak etyczne? Gdzie leży granica między etyką a estetyką? I jakie trendy obserwujemy w reklamie branży food?
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kawa Nestlé, dorsz, który stał się okoniem i inne historie. Jak zmiana pamięci zmienia poczucie smaku
Jakub Müller
Jak to możliwe, żeby reklama zmieniła komuś pamięć o wypitym soku pomarańczowym? Dlaczego Nestlé musiało wychować nowe pokolenie konsumentów, by rozpocząć sprzedaż kawy w Japonii? Jakim cudem agencja reklamowa w porozumieniu z Kościołem katolickim powstrzymała katastrofę ekologiczną w Kolumbii? To kilka historii, które pokazują, że odbiór produktów i potraw nie zależy tylko od zmysłu smaku, ale też od pamięci.
Espresso
Jennifer Lopez wprowadzi własną markę kosmetyków
Subaru i Philadelphia Union umieściły na pustych krzesłach na stadionie zdjęcia psów do adopcji
Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę. Badanie Exacto
Adidas i Deliveroo przygotowały jadalne buty
Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium Reseller
Wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r. – IAB Polska/PwC AdEx
KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail