Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
Bee(ma)rketing, czyli brand purpose na słodko
Joanna Burdek
Firmom w zasadzie nie trzeba dziś tłumaczyć, że warto, a wręcz trzeba nastawiać się nie tylko na działalność obliczoną bezpośrednio na zysk. Sporo z nich gotowych jest nawet uprawiać planet corporate responsibility. Jest pewien rodzaj takiej działalności, który jest paląco potrzebny, a przynosi satysfakcję słodką jak miód. O sensie istnienia biznesu oraz pszczelich kampaniach z ostatnich lat pisze Joanna Burdek – strateg z Brand Useful.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
UX writer – jak ważna jest jego rola w kształtowaniu doświadczeń użytkownika?
Patrycja Klakus
Doświadczenie użytkownika kreuje nie tylko funkcjonalność produktu, elegancka szata graficzna, świetna obsługa klienta czy designerskie opakowanie. Dzisiejszy użytkownik oczekuje, że z kupionego produktu lub usługi online będzie mógł korzystać łatwo i intuicyjnie, a w dodatku z przyjemnością. Ogromną rolę odgrywają tutaj wszelkiego rodzaju treści czy komunikaty, po których odbiorca spodziewa się „prowadzenia za rękę”. Zapewnienie takiego właśnie prowadzenia należy do UX writera.
Espresso
„Ten film nie jest o włosach” – Ciałopozytyw przekonuje kobiety, że nie muszą wstydzić się włosów na ciele czy ich braku na głowie
McDonald’s wycofa plastikowe zabawki z zestawów Happy Meal
W rytmie rapu, reggae czy disco polo? Muzyczny lipiec w reklamach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard
Bartek Bargiel, Jakub Kaźmierczyk, Magdalena Danaj i Damian Widowski w kampanii Acera
iRobot z ilustracjami Anny Halarewicz
Marka prezerwatyw LifeStyles wprowadziła zniżki powiązane z liczbą wyszukiwań dotyczących infekcji przenoszonych drogą płciową
Bezalkoholowa libacja browaru Inne Beczki na skwerku w 10. rocznicę „Libacji na skwerku”
Robert Lewandowski w kampanii T-Mobile promuje 5G i jakość sieci operatora
Globalna kampania reklamowa zapowiada nową konsolę SonyPlaystation 5
Spada liczba internautów blokujących reklamy na desktopie. Badanie firmy AudienceProject
Rosyjski grafik? Nie. Okazało się, że to algorytm
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.08.2020
Artur Cieślik wiceprezesem zarządu Grupy Lotos
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.