Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING FELIETON STORYTELLING
Storytelling a domysł językowy i kompetencje tekstualne odbiorcy – cenna wiedza dla tych, którzy tworzą opowieści
Marek Staniszewski
Pewna słynna anegdota opowiada o tym, jak w latach 20. ubiegłego wieku w trakcie spotkania z zaprzyjaźnionymi twórcami Ernest Hemingway stwierdził, że potrafi stworzyć całą poruszającą historię przy użyciu zaledwie sześciu słów. Przyjęto nawet zakłady, które Hemingway wygrał, kiedy na kawiarnianej serwetce skreślił następujące słowa: „Na sprzedaż: dziecięce buciki, nigdy nienoszone” (For sale: Baby shoes. Never worn).
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING INTERNETOWY TRENDY
Technologiczni giganci rozwijają e-commerce. Co to oznacza dla nas wszystkich i dla twojej firmy?
Jakub Lebuda
Microsoft i Mastercard nawiązują współpracę, aby stymulować innowacje w handlu cyfrowym i w ekosystemach start-upów. O czym to świadczy? Na co powinieneś się teraz nastawić, jeśli masz firmę, zajmujesz się marketingiem, sprzedażą, rozwojem usług?
Espresso
Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy”
Spar wprowadza maskotki Strażników Świeżości
Duże spadki na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Nowe dane IGRZ
Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych
Połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Badanie na zlecenie CBRE
Knorr zmienia nazwę „sosu cygańskiego”
TikTok obsługiwany w Polsce przez Business Factory
W parkach w Tokio stanęły przezroczyste toalety
Kampania telewizyjna aplikacji do nauki języków Babbel
Nowa funkcja dla biznesu na Facebooku: płatne wydarzenia na żywo
„Republika Kuby” – kampania LV Bet z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego
Polacy zwlekają z kompletowaniem szkolnej wyprawki do września. Indeks niepokoju konsumentów Deloitte bliski temu z końca maja
Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”
Personalia
19.08.2020
Kamil Mirowski nowym szefem działu digital w agencji Valkea
19.08.2020
Anna Szarek – nowa dyrektor działu zdrowie i edukacja w agencji Human Signs
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail