Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Design sprint w 5 dni – i restartujesz biznes w rzeczywistości NewNow. Poradnik
Joanna Blewąska
Firmy muszą sprawdzać się w biegach długodystansowych. Ale dziś powinny też pobiec sprintem i w ciągu kilku dni zaprojektować nowe rozwiązania. Design sprint to wymyślony w Google proces umożliwiający szybki restart biznesu i sprawne działanie w nowej rzeczywistości.
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak inspirująco przedstawiać dane w czasach dominacji języka mediów społecznościowych
Ewa Galica
Lubimy badać. Znać odpowiedzi na wszelkie pytania, oszacowywać zjawiska procentowo, prześwietlać potencjalnych odbiorców produktów, usług, komunikatów. Działy marketingu chcą wiedzieć. A ponieważ ta wiedza kosztuje, powinny zrobić z niej użytek i wycisnąć ile się da. Ale raporty badawcze, zwłaszcza te ilościowe, nierzadko kilkusetstronicowe, zatykają e-mailowe skrzynki. No bo kto dobrowolnie odda się lekturze opasłego tomu z cyferkami? W dobie Netflixa?! Come on!
BADANIA ETNOGRAFICZNE BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Design thinking – droga do projektowania skutecznej strategii marki
Justyna Krawczyk-Sokołowska
Metodologia design thinking zmienia sposób myślenia o brandzie. Nie dziwi więc jej rosnąca rola w projektowaniu strategii marek. Jak wyglądają poszczególne etapy procesu? Jakie narzędzia wykorzystywane są do analizy grup docelowych i generowania pomysłów? W końcu – czy tylko pracownicy działu marketingu powinni być zainteresowani tymi działaniami?
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak design thinking może pomóc ci stać się lepszym liderem w dzisiejszym nieprzewidywalnym świecie?
Joanna Blewąska
Co robisz jako lider, gdy twój zespół popełnia błąd? To jedno z kluczowych pytań, które powinni postawić sobie szefowie – szczególnie dziś, w czasach zwanych VUCA. Od tego może zależeć powodzenie firmy i to, czy w czasach koronawirusa dostrzeżesz nowe szanse i możliwości działania.
DESIGN EDUKACJA MARKETINGOWA TRENDY
Dlaczego innowacje są ważne dla nas wszystkich?
Rafał Kamiński
Rozwój innowacyjności i przedsiębiorczości to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością firm, bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności. Często jednak błędnie myślimy, że innowacje dotyczą wyłącznie sektora technologicznego czy firm z Doliny Krzemowej. Nic bardziej mylnego.
EDUKACJA MARKETINGOWA
Projektowanie innowacji – dlaczego warto się tego uczyć?
Rafał Kamiński
Dzisiejsza rzeczywistość jest niepewna, chaotyczna i skomplikowana. Z drugiej strony oczekujemy, że prawie wszystko będzie zrozumiałe, proste, dopasowane do naszych potrzeb „tu i teraz”. Rozwój i utrzymanie się na rynku w takich realiach to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością organizacji. Bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności.
Espresso
Epic Games przedstawia Apple jako opresyjny system w ramach zemsty za blokadę „Fortnite” w App Store i nawiązuje do reklamy „1984”
„Stay Together” – kampania pod patronatem WOŚP i Sieci Miast Muzyki UNESCO
43 kampanie, 56 szans na złote statuetki – znamy nominacje do IAB Mixx Awards 2020
Krzysztof Gonciarz będzie jeździł za furgonetką antyLGBT
Ostatni singiel projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Beata Kozidrak interpretuje Ziperę
Marka Opoczno wybrała agencję PR
„Wywieś flagę, daj odwagę” – zachęca queerowy blog o seksie i sklep erotyczny Kinky Winky
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail