Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Planowanie strategiczne, dwa podejścia: tradycyjne czy scenariuszowe?
Marcin Kalkhoff
Planowanie strategiczne to przekształcanie ambicji w działania taktyczne. Najkrócej mówiąc, to znajdowanie drogi z punktu A do B. Do początku 2020 roku ten proces zakładał (jak się okazało – błędnie), że przyszłość będzie podobna do niedalekiej przeszłości, że jutro będzie podobne do dziś.
CSR ESG EMPLOYER BRANDING EVENT MARKETING PUBLIC RELATIONS
Jak zorganizować urodziny firmy – sprawdzone sposoby na jubileusz doskonały
Julia Pucek
Roczek, osiemnastka czy pięćdziesiątka to ponoć jedne z najważniejszych n-tych urodzin w życiu człowieka. A jak wygląda ta kwestia w przypadku firmy? I czym można wyróżnić obchody firmowego jubileuszu, aby był wydarzeniem zarówno oczekiwanym, jak i dobrze wspominanym?
Espresso
„Wywieś flagę, daj odwagę” – zachęca queerowy blog o seksie i sklep erotyczny Kinky Winky
Krzysztof Gonciarz będzie jeździł za furgonetką antyLGBT
Maffashion na muralach w kampanii Samsunga „Tak się składa, że to przyszłość”
KRRiT zwraca TVP uwagę w sprawie „ukrytych przekazów handlowych” w „Wiadomościach”
ElectroMobility Poland wybrało agencje do promocji polskich samochodów elektrycznych Izera
Ikea na Facebooku wyraża wsparcie dla osób LGBT
Drugi teledysk w ramach platformy „Pepsi Taste the Beat”
T-Mobile uruchamia program o technologii. Poprowadzą go Karol Wójcicki, Krzysztof „Jankes” Jankowski i 2AngryMen
Blisko 5 mln zł kary dla Deutsche Banku Polska od UOKiK za płatne zaświadczenia bankowe dla konsumentów
Robert Lewandowski wraca do T-Mobile Polska
TikTok śledził dane o użytkownikach za pomocą taktyki zabronionej przez Google
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
18.03.2024 - 20.03.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail