Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań. Część I
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Czy istnieją reguły, których stosowanie w projekcie ma wpływ na postrzeganie produktu przez konsumenta? Tak – neuroobrazowanie wskazało potencjał przewidywania naszych wyborów na podstawie reakcji mózgu na określone bodźce. Aby je wywołać, należy stosować potwierdzone badaniami, określone zasady projektowe.
PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Psychologia poznawcza w marketingu – heurystyki
Magdalena Węcłaś
Dlaczego od lat kupujemy ten sam płyn do mycia naczyń? Co zdecydowało, że wybraliśmy czekoladę marki X? Wielu twierdzi, że na co dzień postępuje w sposób racjonalny i działania reklamowe nie mają na nich żadnego wpływu. Nic bardziej mylnego. Często kierujemy się emocjami i uproszczeniami. Nadal nie wierzysz? Przeczytaj o przykładach błędów poznawczych i odpowiedz sobie na pytanie, czy nie zdarza ci się postępować w ten sposób.
DESIGN HANDEL DETALICZNY MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Neurodesign – czy mózg konsumenta jest sprzymierzeńcem marketerów?
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Co sprawia, że opakowanie naprawdę wyróżnia się z masy innych? Jakie materiały należy wykorzystać, aby wywołać określone zachowania, spostrzeżenia i emocje u konsumenta? Jak opakowanie może wpłynąć na naszą ocenę jego zawartości? Neurodesign próbuje udzielić odpowiedzi na te i więcej pytań, wykorzystując wiedzę na temat funkcjonowania mózgu do projektowania skutecznych produktów i opakowań.
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE TRENDY
Co my możemy wiedzieć o kliencie!?
Jacek Szlak
„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX wieku. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.
Espresso
Robert Lewandowski wraca do T-Mobile Polska
Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z
KRRiT zwraca TVP uwagę w sprawie „ukrytych przekazów handlowych” w „Wiadomościach”
ElectroMobility Poland wybrało agencje do promocji polskich samochodów elektrycznych Izera
Polacy chętnie oglądają kolarstwo. Badanie ARC Rynek i Opinia
Ocena sytuacji gospodarczej Polski i własnego gospodarstwa domowego oraz ryzyko utraty pracy w badaniu firmy Pollster
Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky
Ikea na Facebooku wyraża wsparcie dla osób LGBT
Katalog Ikei na 2021 rok w formie poradnika lepszego życia w domu
TikTok śledził dane o użytkownikach za pomocą taktyki zabronionej przez Google
„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu
Zaufanie w czasach kryzysu tematem tegorocznej edycji Forum IAB
„Te studia to tragedia!” – białostocka Akademia Teatralna promuje się w mediach społecznościowych
Tiktokerzy promują buty ZX 2K Boost Adidasa
Personalia
13.08.2020
Kamila Kończak obejmuje funkcję brand communications director w Big Picture
13.08.2020
Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23 na stanowisko chief client service officer
12.08.2020
Karin Sköld obejmuje stanowisko prezes Ikei Retail w Polsce
12.08.2020
Zmiany w zarządzie Virtualo. Jakub Piotrkowicz nowym prezesem, Paweł Heba dołącza do zarządu
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.10.2020 - 8.10.2020
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail