Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY STORYTELLING
Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?
Adrianna Wardzała
W czasach growth hackingu, automatyzacji, botów i personalizowanych kampanii mailingowych praktycy marketingu mają tendencję do zapominania, że ludzie to ludzie. Zaczynają myśleć (i mówić) o nich jako o leadach albo prospektach. Jak to się przekłada na jakość marketingu, np. na content marketing? I jak nie ulegać takim skłonnościom?
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY PRAWO
Jak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danych
Marcin Filipowicz
Każdego roku na półki sklepowe trafia ponad 30 tys. nowych produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. Podobne funkcje, opakowanie, a nawet cena – walczymy na rynku sobowtórów. Jak wobec tego odnieść sukces w biznesie? Skutecznie komunikując się ze swoimi odbiorcami. Zbieraj i analizuj dane, wyciągaj z nich wnioski, a zrozumiesz potrzeby klientów.
Espresso
mBank stał się ęśąćż. Inne marki odnoszą się w social media do wpadki banku z powiadomieniami push
Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażu
Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”
3,5 mln zł kary dla Comfort Med+ za łamanie praw konsumentów na pokazach handlowych
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”
Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPH
Ruszyła kampania „Odpocznij na Mazowszu”
Maciej Orłoś w kampanii Media Expert
Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”
Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem Federerem
Polska Grupa Górnicza wybrała agencje reklamowe
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.08.2020
Nowy prezes dyrekcji handlowej Intermarché w Polsce
6.08.2020
Marcin Pyć nowym head of strategy w TalentMedia
5.08.2020
Maciej Turkawski awansuje na group account managera w Schulz Brand Friendly
5.08.2020
Marcin Mroczek pokieruje kreacją w Life on Mars
5.08.2020
Zmiana na stanowisku szefa polskiego oddziału Sony Europe
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.