Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY PRAWO
Jak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danych
Marcin Filipowicz
Każdego roku na półki sklepowe trafia ponad 30 tys. nowych produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. Podobne funkcje, opakowanie, a nawet cena – walczymy na rynku sobowtórów. Jak wobec tego odnieść sukces w biznesie? Skutecznie komunikując się ze swoimi odbiorcami. Zbieraj i analizuj dane, wyciągaj z nich wnioski, a zrozumiesz potrzeby klientów.
DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań. Część I
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Czy istnieją reguły, których stosowanie w projekcie ma wpływ na postrzeganie produktu przez konsumenta? Tak – neuroobrazowanie wskazało potencjał przewidywania naszych wyborów na podstawie reakcji mózgu na określone bodźce. Aby je wywołać, należy stosować potwierdzone badaniami, określone zasady projektowe.
Espresso
Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w Chinach
Marka French’s debiutuje z musztardowym piwem
Prezes UOKiK nakłada ponad 200 mln zł kary na Gazprom
„You Can’t Stop Us” – Nike w reklamie mówi o jednoczącej sile sportu
Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii
Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty Sochy
Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleń
Personalia
4.08.2020
Filip Vukić w roli head of talents & partnerships w InStreamly
4.08.2020
Rafał Albin dyrektorem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoftu
4.08.2020
Maciej Szczepaniuk w firmie Provident Polska
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail