Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING INTERNETOWY
Marketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwania
Jakub Lebuda
Marketing środków farmaceutycznych i produktów medycznych od zawsze jest uważany za trudny. Zaangażowanie odbiorców – pracowników ochrony zdrowia, pacjentów i konsumentów – zawsze wiązało się z typowymi dla tej branży wyzwaniami, a wraz z pandemią dołączyły do nich nowe. Obecny model działań promocyjnych okazał się nieprzystosowany do nowych warunków pracy lekarzy i zmienionych procedur leczenia. W efekcie z dnia na dzień wstrzymana została większość działań promocyjnych tych marek.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patrz, jaka fajna łapa. Wzloty i upadki marki Heyah
Jakub Müller
Odświeżenie marki Heyah nawiązuje do debiutu brandu kilkanaście lat temu, przełomowego w historii polskiego marketingu. Ten debiut zwiastował trend dominujący do dzisiaj. Ale pokazywał także, jak trudno zarządzać marką rebeliantem. Historia Heyah jest właściwie historią ryzyka: i tego opłacalnego, i tego, które nie kończy się dobrze.
Espresso
Donald Trump zdelegalizuje TikToka w USA?
„You Can’t Stop Us” – Nike w reklamie mówi o jednoczącej sile sportu
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2020 odwołany
Unilever chce poprawić penetrację rynku i zwiększyć wydatki marketingowe w drugiej połowie roku
„Tak się składa, że to przyszłość” – kampania Galaxy Z Flip z Maffashion
Uczestniczki Powstania Warszawskiego protestują przeciw homofobii
Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleń
The North Face prowadzi kampanię przeciwko Facebookowi i jednocześnie przekazuje mu dane o użytkownikach
PIAP ogłasza konkurs na kampanię upominków reklamowych
Kwiat Jabłoni i Eldo w kolejnej odsłonie projektu Lech Music Festiwale Inaczej
Olbrzymia reklama Black Energy Drink i Porsche zawisła w Krakowie wbrew uchwale krajobrazowej
Ekologiczna wiata przystankowa AMS i Škody w Warszawie
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.08.2020
Maciej Lissowski COO w Pathfinder 23
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.