Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Izera bez tożsamości. Koncepty już są, pora na wartości
Mateusz Lubczański
Samochody elektryczne polskiej marki Izera nie wyjadą na drogi jeszcze przez co najmniej trzy lata. Ich twórcy jednak już teraz mają ręce pełne roboty. Bo problemem nie jest technologia, ale brak wyrazistej tożsamości.
CONTENT MARKETING MARKETING BEZPOŚREDNI MARKETING INTERNETOWY
Marketing i reklama produktów branży medycznej i farmaceutycznej – 4 największe wyzwania
Jakub Lebuda
Marketing środków farmaceutycznych i produktów medycznych od zawsze jest uważany za trudny. Zaangażowanie odbiorców – pracowników ochrony zdrowia, pacjentów i konsumentów – zawsze wiązało się z typowymi dla tej branży wyzwaniami, a wraz z pandemią dołączyły do nich nowe. Obecny model działań promocyjnych okazał się nieprzystosowany do nowych warunków pracy lekarzy i zmienionych procedur leczenia. W efekcie z dnia na dzień wstrzymana została większość działań promocyjnych tych marek.
Espresso
Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii „Together 2020” marki Huawei
Mobilna kampania Mercedesa powiązana z poziomem naładowania baterii telefonu
Australijska marka miodów stworzyła urządzenie do ochrony uli przed pasożytem pszczół
Zwierzęta mówią ludzkim głosem w kanale „Spółka zoo” Doliny Noteci
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe i Łukasz Simlat zachęcają Polaków do przesiadania się na dwa kółka. Rusza kampania „Rowerowa rewolucja”
Dystans społeczny w barach w spocie Heinekena
PZU sponsorem oficjalnym 77. Tour de Pologne
Kantar Polska i agencja Lata Dwudzieste podpisują porozumienie
„Otwarci jak nigdy” – Coca-Cola Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu
Krzysztof Hołowczyc w reklamie Żabki
Zmiany na podium w rankingu agencji według fee income za 2019 r. Związku Firm Public Relations
Troskliwy jak Polak, czyli w pandemii stawiamy na rodzinę i marki, które walczą z koronawirusem. Analiza Deloitte
Złota rybka – nowy mural sklepu Moliera2.com
W lipcu dalsza poprawa klimatu konsumenckiego. Badanie GfK
LTTM zamyka Mellon Media
Personalia
29.07.2020
Jagoda Prętnicka-Markiewicz head of communications w Brand New Galaxy
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail