Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po co lekarzowi marka osobista? Jak efektywnie budować własną lekarską markę?
Małgorzata Skorwider
Od kilku dni media społecznościowe zalewa fala zdjęć opatrzonych hashtagiem #MedBikini. Jest to wyraz sprzeciwu środowiska lekarskiego wobec artykułu z „Journal of Vascular Surgery”, pt. „Rozpowszechnienie nieprofesjonalnych treści w social media wśród młodych chirurgów naczyniowych”. Cała dyskusja skłania do refleksji o marce osobistej lekarza. Silna marka osobista zwłaszcza w zawodzie zaufania publicznego jest dziś koniecznością. Jak nad nią pracować?
DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Neurodesign w praktyce – neuroobrazowanie w projektowaniu opakowań. Część I
Joanna Roszkowska, Magdalena Konopa
Czy istnieją reguły, których stosowanie w projekcie ma wpływ na postrzeganie produktu przez konsumenta? Tak – neuroobrazowanie wskazało potencjał przewidywania naszych wyborów na podstawie reakcji mózgu na określone bodźce. Aby je wywołać, należy stosować potwierdzone badaniami, określone zasady projektowe.
Espresso
Pojawiły się pierwsze przecieki na temat zestawu klocków Lego Ikei
Facebook testuje nowy wygląd stron – bez licznika polubień
Łąki Łan i Otsochodzi w singlu projektu Lech Music Festiwale Inaczej
Influencerzy łączą siły, by wesprzeć tworzenie Heroo Mobile – telekomu dla dzieci
Certyfikaty inwestycyjne z gwarancją GetBack – ponad 7,2 mln zł kary od UOKiK
Oshee promuje napoje witaminowe jako sposób na suplementację witamin
Apple w ciągu 10 lat osiągnie neutralność węglową – tak deklaruje w nowym spocie
Suchar Codzienny w kampanii napoju Sparkles Żywca Zdroju
Marka Givenchy wprowadza makijaż do gry „Animal Crossing: New Horizons”
Polacy stają się bardziej świadomymi konsumentami – pokazuje badanie ING i GfK
Udział reklamy online w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50% – odnotowuje Zenith
Twitch podpisuje umowy z Realem, Arsenalem, Juventusem i PSG
Cityboard Media oficjalnym partnerem reklamowym TikToka w Polsce
Barbie ratuje przychody koncernu Mattel
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
28.07.2020
Gabriel Ragy nowym prezesem zarządu Procter & Gamble w Europie Środkowej
27.07.2020
Brian Ludwicki na czele działu business intelligence & data engineering w Pathfinder 23
Wydarzenia
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
26.11.2020 - 27.11.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem i Budżetem Reklamowym w Internecie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.